سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فياضي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

کميسيون آموزش آماده برخورد با متخلفان دريافت شهريه در مدارس دولتي

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات در مجلس گفت: کميسيون آموزش و تحقيقات آماده برخورد با متهمان دريافت شهريه در مدارس دولتي است.

عبدالوحيد فياضي نماينده مردم نور و محمود آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درمورد اخذ پول از مدارس دولتي از خانواده دانش آموزان گفت: برابر قانون اساسي و قوانيني که در آموزش و پرورش وجود دارد مدارس دولتي حق دريافت هيچ گونه وجهي به عنوان شهريه از خانواده دانش آموزان را ندارند.

وي در ادامه تصريح کرد: اين موضوع نبايد مانع مشارکت مردم در سرمايه گذاري به صورت خود محور در مدارس شود.

وي در ادامه دريافت پول از خانواده ها را تنها جهت بيمه آنها خالي از اشکال دانست و تصريح کرد: اين موضوع نبايد مانع مشارکت مردم در سرمايه گذاري خانواده ها به صورت خود محور شود و خانواده‌ها نيز مي‌توانند در طول سال هر گونه مي‌خواهند بدون اجبار به کمک مردمي مدارس بپردازند.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با وجود کمبود اعتبارات فعلي در اين وزارتخانه مطبوع خود امکان تخلفات در اين بخش را داد و اظهار داشت: بودجه اختصاص داده شده به مدارس دولتي کم است و امکان تخلفاتي در اين بخش ديده مي شود لذا براي پيشگيري از دريافت وجه، وزارت آموزش و پرورش بايد اقدامات مقتضي را تعبيه کند.

نماينده مردم نور و محمود آباد در پايان خاطر نشان کرد: کميسيون آموزش و تحقيقات و دبيرخانه اين کميسيون فعال و در صورت مشاهده هر گونه تخلفي موضوع را سريعا پيگيري خواهند کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آموزش ، تخلف ، شهریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.