سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري 384 متهم در مشهد

تيم هاي اطلاعات و عمليات پليس مشهد در اجراي ششمين مرحله از طرح ارتقاي امنيت اجتماعي 384 سارق و متهم خطرناك را دستگير كردند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي مشهد با اعلام اين خبر گفت: تيم هاي اطلاعات وعمليات پليس مشهد در اجراي ششمين مرحله از طرح ارتقاي امنيت اجتماعي پس از بررسي گزارش هاي مردمي و مطالعات وارد عمل شدند و تا ساعت 7:30 بامداد دوازدهم شهريوراين عمليات گسترده را با موفقيت به انجام رساندند.
 سرهنگ پاسدار احد كريمي افزود: در اين عمليات غافلگيرانه نقاطي از پيش شناسايي شده به طور ضربتي پاكسازي و پليس 384 تن از سارقان و مجرمان خطرناك را در شهر مشهد دستگير كرد.
 در بين دستگير شدگان 92 سارق منزل و مغازه، 56 توزيع كننده مواد مخدر ، 164معتاد پرخطر و 11 تن از اراذل و اوباش خطرناك مشهد ديده مي شوند.
 وي با اشاره به اين مطلب كه 229 دستگاه موتورسيكلت مزاحم توقيف و 27 دستگاه خودرو و موتورسيكلت مسروقه كشف شده است گفت: تحقيقات از اين افراد براي شناسايي و دستگيري ديگر همدستان آنها ادامه دارد.فرمانده پليس مشهد خاطر نشان كرد: با توجه به بررسي هاي به عمل آمده ازمراحل اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي در مشهد مشخص شد كه 91 درصد مجرمان را مردها و 9 در صد را خانم ها تشكيل مي دهندو در جرايم خشن 19 درصد كاهش داشته ايم.
وي در بخش ديگري از اين مصاحبه به دستگيري اعضاي باند «محمد قرچك» در مشهد اشاره كرد و گفت: اعضاي اين باند در نيمه هاي شب هفتم شهريورماه در اقدامي شرورانه با ايجاد اخلال در نظم و امنيت خيابان عبدالمطلب 39 مشهد مرتكب تخريب اموال عمومي و شيشه هاي 16 دستگاه خودرو شخصي شدندو پس ازآن از صحنه گريختند.
در پي وقوع اين حادثه كه موجي از احساس ناامني و وحشت دربين شهروندان به وجود آورده بود تيم هاي آگاهي كلانتري شفا مشهد ماموريت يافتند تا به طور ويژه  براي دستگيري عاملان اين اقدام مخوف وارد عمل شوند.
وي گفت: پليس پس از از گذشت24 ساعت با انجام اقدامات وسيع اطلاعاتي اعضاي اصلي باند و مخفيگاه متهمان را شناسايي و تحت كنترل هاي نامحسوس قرار داد. در اين عمليات ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضايي 4 تن از سركردگان باند محمد قرچك را به دام انداختند. 
تحقيقات از اين افراد نيز براي كشف ديگر اقدامات مجرمانه آنان و دستگيري ساير اعضاي اين باند مخوف همچنان ادامه دارد./ف
برچسب ها: دستگیری ، متهم ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.