سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن شيشه گرها:

هدايت تيم مشترك (itf) در ابتدا سخت بود

مربي ايراني كه از سوي كارسون مربي برجسته جهان هدايت تيم مشترك فدراسيون جهاني تنيس روي ميز را به عهده گرفته بود گفت: هدايت در كنار كارسون تجربه بسيار خوبي بود اما در ابتدا نمي دانستم چه پيش خواهد آمد.

محسن شيشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تصريح كرد: پس از برگزاري يك هفته اردو بين بازيكنان منتخب فدراسيون جهاني تنيس روي ميز دررده سني جوانان در كره جنوبي، مسابقات تيم مشترك فدراسيون جهاني و كره جنوبي برگزار شد كه من از بين مربيان ديگر حاضر در كره جنوبي از سوي پيتر كارسون انتخاب شدم تا هدايت يكي ازدو تيم مشترك فدراسيون جهاني رابرعهده بگيرم .

وي تصريح كرد: در تيمي كه من هدايت آنها را برعهده گرفتم پوريا عمراني و بازيكناني از كشورهاي دانمارك و نيجريه حضور داشتند.

شيشه گرها درباره اينكه تا چه حد اين كار برايش دشوار بود بيان كرد: در ابتدا چون تجربه اين كار نداشتم نمي دانستم چه پيش خواهد آمد اما رفته رفته با اوضاع هماهنگ تر شدم و هر چه از بازيهاي مي گذشت من با قوت بيشتري مربيگري مي كردم .

وي در پاسخ به اينكه تا چه حد سبك بازي بازيكنان تيمش با يكديگر متفاوت بود، گفت: سبک بازیکنان من با وجود اینکه از 3کشور مختلف بودند تفاوت زیادی با یکدیگر نداشت و آنها مانند عمرانی بازی می کردند محسن شیشه گرها مسافرت کره جنوبی را مثبت ارزیابی کرد: حضور در اردوی کره جنوبی و بعد از آن رقابتهای تنیس روی میز اپن جوانان، تجربه بسیار خوبی برای من بود من در این سفر ارتباط با مربیان دیگر را تجربه کردم به علاوه اینکه حضور در کنار کارلسون که مربی بزرگ و نام آشنای تنیس روی میز است بسیار جذاب بود.

مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز درباره مسابقات اپن جوانان و نوجوانان کره جنوبی که بلافاصله بعد از رقابتهای مشترک IHF با کره جنوبی برگزار شده بود اعلام کرد: در مسابقات مشترک فدراسیون جهانی تنیس روی میز با تیمملی کره جنوبی موفق شدیم 7بر1 کره ایها را شکست دهیم اما در رقابتهای اپن جوانان که بعد از آن برگزار شد، با وجود انجام بازیهای خوب نتوانستیم روی سکو برویم و در هشت تای پایانی بازی برتیم کره جنوبی واگذار کردیم که به قطر من خستگی ناشی از پشت سر هم برگزار شدن رقابتها در بازی بازیکنان و نتیجه نگرفتن آنها نقش مؤثر داشت./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.