سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا لایق:

حضور در جام مدوید قبل از المپیک برنامه ریزی شده بود

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت:حضور در مسابقات بین اللملی کشتی آزاد جام مدوید جزو برنامه هایی بود که کادر فنی قبل از المپیک 2012 آن را برای چند آزاد کار جوان در نظر گرفته بود.

رضا لایق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:از آن جایی که رسول خادم اعتقاد داشت که کشتی بعد از المپیک نیز ادامه خواهد داشت ما برنامه ریزی های منظمی را برای بعد از این رقابتها طراحی کرده بودیم.
 
وی با اشاره به نفرات دوم وسوم تیم ملی ادامه داد:در هر صورت داشتن چند کشتی گیر آماده در هر وزن یکی از اهداف مهم کادر فنی است ،به همین منظور تیم اعزامی به جام مدوید را  نفرات جوان وبا انگیزه تشکیل می دهند.
 
لایق تصریح کرد:در شش ماه گذشته کشتی گیران زیادی در اردوهای تیم ملی حضور داشتند که بابررسی تمامی جوانب  و با در نظر گرفتن امرسازندگی وپشتوانه سازی 11 آزاد کار برای رقابتهای بین المللی جام مدوید انتخاب شدند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد:مسابقات المپیک 2012 با هر کیفیتی به پایان رسیده، باید این رقابتها را فراموش کنیم چرا که زمان به سرعت در حال سپری شدن است و با یک چشم به هم زدنی مسابقات جهانی شروع می شود در نتیجه باید از هم اکنون به فکر باشیم تا در نهایت بتوانیم بهترین موفقیت ها را در رقابتهای مهم پیش رو بدست آوریم.

گفتنی است، در وزن  55 کیلوگرم: محمد طهماسبی زاده – علی پیرزاده در وزن60 کیلوگرم: آرش دنگسرکی در وزن 66 کیلوگرم: محمد نادری در وزن74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی- ایمان محمدیان در وزن84 کیلوگرم: حسن رحیمی دروزن96 کیلوگرم: عباس طحان- الیاس بختیاری ودر وزن120 کیلوگرم: اصغر لاغری و جابر صادق زاده نفراتی هستند که در رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید که روزهای 24 تا 26 شهریور ماه در شهر مینسک پایتخت بلاروس برگزار می شود کشتی خواهند گرفت./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.