سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ساخت 33 هزار واحد مسکن مهر ، به همت بخش تعاون استان اصفهان

ساخت 33 هزار واحد مسکن مهر از مجموع 200 هزار واحد مسکن استان اصفهان بر عهده بخش تعاون است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان معاون امور تعاون اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به مناسبت هفته تعاون در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت : بخش تعاون از ابتدای طرح مسکن مهر تاکنون اقدامات بسیار مؤثری در ساخت و ساز واحد های مسکونی داشته است .

تیغ ساز اظهار داشت : 95 درصد از واحد های مربوط به بخش تعاونی ها در مرحله تکمیل و بهره برداری است .

محمد شیخ حسینی رئیس بانک توسعه تعاون نیز با اشاره به افزایش 9 برابری میزان تسهیلات پرداختی این بانک در دولت های نهم و دهم افزود : تسهیلات پرداخت شده بانک توسعه تعاون در دولت های نهم و دهم ، 1570 میلیاردريال می باشد.

وی از تشکیل 250 تعاونی طی یک سال گذشته در استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: 3 هزارو800 نفر در این تعاونی ها عضو هستند و برای 3 هزار و500 نفر ایجاد اشتغال شده است .

شیخ حسینی افزود : در سال گذشته بانک توسعه تعاون به اتحادیه ها ، تعاونی ها و اعضای اتحادیه های استان اصفهان مبلغ 300 میلیاردريال تسهیلات پرداخت کرده است.

و ی با بیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان 96 درصد از محل منابع داخلی و 4 درصد از کمک های فنی و اعتبارات دولت است ، خاطر نشان کرد: 33 درصد از تسهیلات در بخش مسکن ، 17 درصد صنعت و معدن ، 20 درصد کشاورزی ، 18 درصد خدمات و 12 درصد بازرگانی می باشد ./س

برچسب ها: اصفهان ، ساخت ، واحد مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.