سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه لیگ جهانی در استانبول انجام شد؛

دیدار فرجی و روسای فدراسیون کاراته ایتالیا، فرانسه و ترکیه

محمد صادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته کشورمان در حاشیه مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در استانبول ترکیه، با روسای کاراته ایتالیا و فرانسه و ترکیه بصورت جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمد صادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته کشورمان در حاشیه مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در استانبول ترکیه، با روسای کاراته ایتالیا و فرانسه و ترکیه بصورت جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

در دیدار رییس فدرسیون کاراته کشورمان و پلگونی همتای ایتالیایی اش طرفین خواستار همکاری بیشتر دو فدراسیون ایران و ایتالیا شدند. پلگونی، رئیس فدراسیون کاراته ایتالیا با اشاره به پروتکل همکاری کمیته ملی المپیک دو کشور گفت: کاراته ایران در آسیا و جهان از جایگاه خوبی برخوردار است و ما علاقه مندیم در بحث اردوهای مشترک و کلاس های آموزشی همکاری تنگاتنگی با فدراسیون ایران داشته باشیم.

محمد صادق فرجی، رئیس فدراسیون کشورمان نیز ضمن استقبال از گسترش همکاری میان دو کشور گفت: بنا داریم اوایل سال 2013(بهمن ماه سالجاری) کنگره علمی را در ایران برگزار کنیم و علاقمندیم متخصصان و اساتید ایتالیا بخصوص پروفسور آسگری در این کنگره حضور داشته باشند./آق

گفتنی است رئیس فدراسیون کشورمان همچنین با روسای فدراسیون های ترکیه و فرانسه دیدار و گفت و گو کرد که در این دیدار روسای 3 فدراسیون راههای گسترش همکاری را مورد بررسی قرار دادند.
برچسب ها: فرجی ، دیدار ، لیگ جهانی ، ترکیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.