سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلولان عجله کنند / مهلت دریافت خودرو قابل تمدید نیست

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: معلولان برای اصلاح اطلاعات خود در سایت ثبت نام خودروهای مناسب سازی شده خارجی فقط تا پایان شهریور ماه مهلت دارند و این زمان تمدید نخواهد شد.

سخنگویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ثبت نام بیش از 60 هزار نفر در سایت ویژه ثبت نام معلولان برای دریافت خودروی مناسب سازی شده خارجی ثبت نام کردند گفت: سایت ایاب و ذهاب معلولان برای دریافت خودروی مناسب سازی شده تا پایان شهریور ماه برای اصلاح اطلاعات تمامی ثبت نام کنندگان باز است و در صورتی که اطلاعاتی را سهوا اشتباه وارد کرده اند می توانند نسبت به اصلاح مشخصات اقدام  کنند.
وی با تاکید بر این که مدت زمان باز بودن سایت برای اصلاح اطلاعات به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد یادآور شد: بعد از بسته شدن سایت قرعه کشی برای تعیین 4 هزار و 700 معلول واجد شرایط با حضور نمایندگان NGO  ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی انجام خواهد شد.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: بعد از انجام قرعه کشی اسامی 4 هزار و 700 معلول واجد شرایط برای دریافت خودرو مناسب سازی شده خارجی با معافیت 30 میلیون تومانی گمرکی به گمرک اعلام خواهد شد./ل
برچسب ها: ماشین ، معلول ، خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.