سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حميد بهمني:

جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران از جشنواره فيلم فجر هم بهتر عمل كرده است

جشنواره فيلم كوتاه تهران با توجه به تاثير گذرايش حتي از جشنواره فيلم فجر هم بهتر عمل كرده است و در برگزاري جشنواره بدون وجود اعمال نظرهاي شخصي در يك فضاي سالم فيلم سازان به رقابت مي پردازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حميد بهمني كارگردان سينما درگفت وگو با ستاد خبري جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران در باره تاثير گذاري برگزاري جشنواره بر رشد كيفي كار فيلم سازان جوان گفت : يكي از وظائف هرجشنواره اي معمولا شناسايي استعدادها است . جشنواره فيلم كوتاه تهران با توجه به نوع عملكرد و تاثير گذرايش حتي از جشنواره فيلم فجر هم بهتر عمل كرده است و در برگزاري جشنواره بدون وجود اعمال نظرهاي شخصي در يك فضاي سالم فيلم سازان به رقابت مي پردازند .
سازنده آن مرد آمد با اشاره به پشتوانه سازي جشنواره تصريح كرد : در دوره هاي مختلف برگزاري جشنواره شاهد ظهور فيلم سازاني بوديم كه در ادامه جذب سينماي حرفه اي شدند و يا در حوزه كاريشان تبديل به نام هاي بزرگ و اثر گذاري شدند و جشنواره گام هاي موثري در شكل دادن شخصيت هنري جوانهاي فيلم ساز داشته است .  
اين فيلم ساز با تاكيد بر سياست گذاري درست و سنجيده مسئولان سينماي جوان در اين سال هاي اخير عنوان كرد : با اتخاذ اين سياست گذاري ها هم جشنواره و هم انجمن در مسير هدفمند و اصولي حركت مي كند و كيفيت فيملهايي كه در اين مدت اخير ساخته شده است مبين اين مسئله است كه انجمن راهش را درست انتخاب كرده است و مطمئن هستم اين دوره جشنواره با كيفيت خوبي برگزار خواهد شد .
 
سازنده  گلوگاه شيطان در باره واگذاري متولي گري ساخت فيلم هاي اول فيلم سازان به انجمن سينماي جوانان گفت : طبيعي است كه ماموريت مركز گسترش سينماي تجربي توجه به سينماي تجربي است و واگذاري حمايت از فيلم هاي اول حرفه اي بايد از كانال انجمن سينماي جوانان انجام شود و در يك پروسه مشخص، فيلم سازان جوان استعدادشان با حضور در جشنوار هاي سينماي جوان  بتدريج شناخته و در ادامه اگر شايستگي فيلم سازي حرفه اي را پيدا كنند انجمن از آنها حمايت مي كند .
 
بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران توسط انجمن سينماي جوانان ايران از 10 تا 16 مهرماه در تهران به دبيري "هاشم ميرزاخاني" برگزار مي شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.