سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعضا جنبش نم خواستار مبارزه جهانی با رژیم صهیونیستی شدند

يك كارشناس سياست خارجي گفت: ما شاهد بوديم تمام كشورهای عضو عدم تهعد براساس بيانات مقام معظم رهبري درباره تعيين سرنوشت ملت فلسطين و ايجاد همه پرسي آزاد خواستار مبارزه جهانی با رژیم اشغالگر قدس شدند و این سیاست مورد تایید قرار گرفت.

حسين كنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجلاس نم و دستاوردهای این نشست گفت: اين اجلاس دستاوردهاي بسياري داشت كه مي‌توان آنها را مورد بررسي قرار داد و مهمترين آن اين بود كه علی‌رغم تلاش‌های آمریکا برای منزوی نشان دادن ایران در معادلات منطقه کشورمان نشان داد که توانايي مديريت جهاني و تغيير هندسه غلط بين‌المللي در سازمان ملل و شوراي امنيت را دارد.

وي افزود: در ديگر ابعاد مي‌توان به شکست اهداف آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي در بايكوت سياسي و رسانه‌اي اجلاس عدم تعهد اشاره کرد و با استقبال بي نظير كشورهاي عضو عدم تعهد شاهد شكست اين سياست های خصمانه بودیم و اين حضور باعث به انزوا رفتن آمريكا و رسانه‌هاي معاند با جمهوری اسلامی ایران شد.

كنعاني مقدم ادامه داد: بيانيه پاياني و سند این اجلاس عملا تحريم‌هاي اقتصادي آمريكا و غرب عليه كشورمان و اعضاي غيرمتعهد را خنثي و آن را با شکست روبرو کرد و برگزاري این اجلاس با امنيت كامل نشان داد جمهوري اسلامي كشوري است که مي تواند در مسائل بين الملل نقش محوري داشته باشد.

این کارشناس سیاست خارجی در پايان خاطرنشان كرد: ما شاهد بوديم تمام كشورهای عضو عدم تهعد بر اساس بيانات مقام معظم رهبري درباره تعيين سرنوشت ملت فلسطين و ايجاد همه پرسي آزاد خواستار مبارزه جهانی با رژیم اشغالگر قدس شدند و این سیاست مورد تایید قرار گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اجلاس ، صهیونیست ، نم ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.