سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

برگزاری مطلوب اجلاس سران، توطئه های دشمن را بی اثر كرد

نماینده مردم شهركرد در مجلس شورای اسلامی، برگزاری مطلوب اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران اسلامی را عامل مهمی در نقش برآب كردن نقشه های دشمن و بی اثر شذن توطئه های آنان دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سید سعید زمانیان گفت: آمریكا و رژیم غاصب اسرائیل نمی خواستند این اجلاس در ایران برگزار شود و تلاش زیادی برای انصراف سران كشورها از حضور در این اجلاس به كار بستند اما با عنایات الهی ناكام ماندند و توطئه های آنان نقش بر آب شد.

زمانیان افزود: برگزاری این اجلاس در ایران اسلامی، اقتدار سیاسی و مانور اقتصادی و اجتماعی بزرگی برای كشور بود.

نماینده مردم شهركرد در مجلس شورای اسلامی گفت: این اجلاس ضمن بر هم زدن توطئه های كشورهای غربی، رویكردی جدیدی را در عرصه های بین المللی برای كشورمان به همراه دارد.

وی گفت: برگزاری اجلاس تهران نشان دهنده نقش تاثیر گذار ایران اسلامی در دیپلماسی بین الملی است و مهر باطلی بر نقشه های شوم آمریكا و صهیونیست ها در منزوی كردن ایران بود.

زمانیان افزود: شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی در سنوات گذشته برای معرفی ایران به عنوان كشوری منزوی تلاش و كوشش فراوانی انجام دادند ولی با حضور فعال كشورهای عضو عدم تعهد در این اجلاس سرافكنده شدند.

وی خاطر نشان کرد: نخستین دستاورد این اجلاس برای ایران اسلامی این بود كه توانست اقتدار خود را در نظام بین المللی به رخ جهان غرب بكشد./س

برچسب ها: برگزاری ، توطئه ، دشمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.