سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شيراز/

بهره‌برداری از محور خنج - پل اسلام‌آباد

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از به بهره‌برداری رسیدن محور خنج - پل اسلام‌آباد به طول 23 کیلومتر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن فدایی امروز  در لارستان اظهار داشت: محور خنج – پل اسلام‌آباد به طول 68 کیلومتر بوده و در سه فاز شروع به کار شده است؛ طول پروژه در نخستین فاز 29.5 کیلومتر است که در حال حاضر 17 کیلومتر از آسفالت آن به پایان رسیده و امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مورد مشکلات پیش روی نخستین فاز این پروژه خاطرنشان کرد: از اصلی‌ترین مشکلات این پروژه وجود معارض املاک آن منطقه و تداخل پروژه با خط لوله‌های گاز و آب است که امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

فدایی در مورد فاز دوم این پروژه افزود: فاز دوم پروژه به طول 13 کیلومتر بوده که در حال حاضر 90 درصد عملیات خاکبرداری آن به پایان رسیده و از پیشرفت فیزیکی در حدود 25 درصد برخوردار است.

فدایی ادامه داد: فاز سوم این پروژه به طول 25 کیلومتر در حال ساخت است و در حال حاضر حدود شش کیلومتر از طول مسیر روکش شده که از پیشرفت فیزیکی حدود 40 درصدی برخوردار است و امیدواریم به زودی به بهره‌برداری برسد.‌

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، با ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها گفت: در حال حاضر اجرای این پروژه‌ها از روند خوبی برخوردار بوده و تلاش این اداره کل ضمن رعایت استاندارد، ایمنی و به‌ کارگیری نیروهای فنی و پیمانکاران دارای صلاحیت، سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و به بهره‌برداری رسیدن هرچه سریع‌تر آنها است./ج1


برچسب ها: شیراز ، پل ، فاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.