سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان دژ مستحكم نظام در مرزهای منطقه هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقوام و طوایف این استان با جان و دل از مرزها حفاظت كرده و دژی مستحكم در مقابل تجاوز احتمالی دشمنان هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حاتم نارویی در دیدار با جمعی از معتمدان و بزرگان طوایف شهرستان چابهار اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی در طول تاریخ مرزدارانی شایسته برای میهن اسلامی بوده اند.
وی با اشاره به دیدارهای اخیرش با سران و معتمدان طوایف و قبایل شیعه و سنی استان افزود: بسیاری از بزرگان و سران طوایف و علمای شیعه و سنی استان در این دیدارها اعلام كردند؛ چنانچه بیگانه ای قصد تجاوز به مرزهای كشور از این منطقه را داشته باشد به رهبر و مسوولان نظام جمهوری اسلامی اطمینان می دهیم كه به تنهایی و بدون دخالت نیروهای نظامی و انتظامی در مقابل آنان ایستادگی كرده و خاك استان را گورستان متجاوزان می كنیم.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان كرد: خدمتگزاری برای چنین مردمی افتخار است و بخود می بالم كه این افتخار نصیب من شده است.
در این نشست معتمدین و سران طوایف شهرستان چابهار با قدردانی از خدمات دولت نهم و دهم در منطقه خواستار تكمیل طرح های نیمه تمام این شهرستان شدند./س
برچسب ها: اقوام ، دژ ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.