سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/امام جمعه مشهد:

سرمایه های اصلی اساتید بسیجی اخلاص در مسیر حق و خدمت در راه خدا است

امام جمعه مشهد گفت: سرمایه های اصلی اساتید بسیجی اخلاص در مسیر حق و خدمت به مردم در راه خدا است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد آيت‌الله سيداحمد علم‌الهدی، در اجلاسيه سالانه اساتيد بسيجی كشور كه در سالن همايش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: اساتيد بسيجی نقش مؤثری در جامعه‌سازی و تربيت نيروهای متفكر دارند.

وی با بيان اينكه اساتيد بسيجی معلمان انسان‌ها هستند، افزود: اساتيد و معلمان محور رسالت انبيا هستند و اين واقعيت از جمله امام مشخص است كه می‌فرمايد: معلمی شغل انبياست.

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: يك معلم و استاد معيار خليفه اللهی بشر بر روی زمين است از همين رو نمی‌توان معيار خليفه اللهی را با يك معيار اقتصادی، استراحت، خوش‌گذرانی و لذتهای دنيوی مقايسه كرد.

وی با بيان اينكه اين عظمت و شخصيت استاد و معلم در خصوصيات انبياست، تصريح كرد: اين خصوصيت در خليفه‌اللهی بشر خلاصه می‌شود.

امام جمعه مشهد با بيان اينكه امروز به وسيله انقلاب يك قبةالاسلام تشكيل شده است، تصريح كرد: اين قبةالاسلام در مقابله با استكبار بر روی كره زمين تشكيل شده است و 32 سال با اين هجمه مقاومت می‌كند و اين مقاومت هر روز از روز اول آن قدرتمندتر می‌شود.

وی تداوم مقاومت در مقابله با جبهه استكبار را در جامعه‌سازی اساتيد بسيجی دانست و افزود: تداوم مقاومت در مقابله با جبهه استكبار به اين است كه آحاد اين جامعه در خط مقاومت ساخته شوند كه اين رسالت بر عهده اساتيد بسيجی كشور است.

آيت‌الله علم‌الهدی خطاب به اساتيد بسيجی عنوان كرد: شما بايد جامعه را بسازيد زيرا انسان از فكر و مغز و جامعه اسلامی از محيط علمی ساخته می‌شود.

وی گفت: موقعيت اجتماعی امروز نظام و انقلاب ما خطيرتر از گذشته است زيرا در گذشته ما در دوره سازندگی بوديم يا در دوره دفاع اما امروز وضع به گونه‌اي ديگر است.

وی با بيان اينكه دوره‌های سازندگی آن گونه كه بايد مبتنی با اصول انقلاب همراه نبود، افزود: در طول 32 سال انقلاب 2 تبر توسعه اقتصادی و توسعه سياسی با الگوی غرب كه در دوره اصلاحات انجام شد، پيكر اسلام را زخمی كرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبري ابراز كرد: در 8 سال دفاع مقدس تمام امكانات بايد برای دفاع از انقلاب بسيج می‌شدند اما امروز بايد در همه عرصه‌های دفاعی و سازندگی حضور داشته باشيم.

برچسب ها: اساتید ، بسیجی ، اجلاس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.