سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/ با پایان مرحله بازبینی آثار نمایشی رضوی؛

9 گروه نمایشی به بخش نهایی نهمین جشنواره تئاتر رضوی راه پیدا کردند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اسامی آثار نمایشی راه یافته به بخش نهایی نهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی را پس از پایان مرحله بازبینی این آثار اعلام کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ حسین ثابت قدم وحید،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و دبیر این جشنواره با اعلام این خبر گفت: از میان 36 اثر نمایشی حاضر در این مرحله پس از بازبینی هیئت داوری متشکل از "رحمت امینی"، "نادر برهانی مرند" و "حسین مسافر آستانه" 9 اثر به بخش نهایی راه پیدا کردند.

وی با معرفی این آثار گفت: "فقط به اندازه یک سلام" به نویسندگی و کارگردانی "مائده وحیدی" از اصفهان، "عوض بدلو" نوشته "عباس جانفدا" و به کارگردانی" محمد حسن زاده" از استان خراسان رضوی شهرستان تربت حیدریه، "غروب سرد مشهدی" به کارگردانی "علی حاج علی عسگری" و نویسندگی "سید محمد محمدی" از شهرستان رشت، را می توان از جمله آثار راه یافته به بخش نهایی این جشنواره نام برد.

وی افزود: اثر نمایشی "در همین نزدیکی " نوشته "علی میرزا عمادی" و کارگردانی "امیر حجازی" از آذربایجان شرقی شهرستان تبریز، "منهای یک" به نویسندگی "سید علی موسویان" و کارگردانی "محمد زوار بی ریا" از استان تهران، نمایش "دوچرخ موازی" به نویسندگی و کارگردانی "عباس جانفدا" از مشهد و "صدای قدم های قطار" نوشته "قربانعلی اصغری" و به کارگردانی "غریب منوچهری " از اردبیل، دیگر آثار راه یافته به این جشنواره را شامل می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین "ماه در چاه" نوشته "مجید کاظم زاده" و "پرستو آزاد" و کارگردانی "محمد رسائلی" از شهرستان رشت و نیز اثر نمایشی "هفت دریا شبنمی" به نویسندگی "سعید تشکری" و کارگردانی "رضا حسینی" از مشهد را به اسامی آثار راه یافته به نهمین دوره جشنواره رضویافزود.

گفتنی است، نهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی 28 تا 31 شهریور ماه سال جاری برای چهارمین بار در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.