سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کتابخانه آستان مقدس قم به کنسرسیوم محتوای ملی پیوست

کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س) با امضای تفاهم نامه مشاركت به كنسرسيوم محتوای ملی پيوست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها السلام؛ این تفاهم نامه طی جلسه ای با حضور مسوول کتابخانه و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آستان مقدس قم و مسوول اجرایی کنسرسیوم محتوای ملی منعقد شد.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی مسوول کتابخانه آستان مقدس قم در این رابطه اظهار داشت: "کنسرسیوم محتوای ملی" تلاشی جهت هماهنگ سازی و یکپارچه سازی اطلاعات ارائه شده توسط مهمترین کتابخانه ها و مراکز ارائه دهنده محمل های اطلاعاتی است.
وی ابراز داشت: این تفاهم نامه با توجه به دعوت مرکز کنسرسیوم محتوای ملی از کتابخانه آستان مقدس قم صورت گرفت و در سال جاری اجرایی خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین احمدی با بیان این که مقدمات اجرای تغییر رویکرد کتابخانه آستان مقدس در سال جاری فراهم شده است خاطرنشان کرد: درسال 90 این کتابخانه از سیستم قفسه بسته به سیستم قفسه باز تغییر خواهد یافت.
وی با بیان این که کتابخانه قفسه باز مجهز به سیستم " آر اف آی دی" و امانت دهی کتاب به صورت اتوماتیک خواهد بود عنوان کرد: تاکنون تعداد 12097 عنوان کتاب اصلاح و بین مخزن ویژه خواهران و برادران تقسیم خواهد شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.