سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

روزانه 300 نفر از كاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی قصرشیرین دیدن می كنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین با اشاره به بازدید روزانه 300 نفر از كاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی این شهرستان گفت: برنامه ریزی شده امسال 60 هزار نفر از مناطق عملیاتی این شهرستان بازدید كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛

سرهنگ پاسدار 'نور علی عبدی' گفت: كاروان های بازدید كننده متشكل از دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم سراسر كشور هستند كه از معراج شهدا، نمایشگاه جلوه های ایثار، رزمگاه شهدا، مسجد مهدیه، نقطه صفر مرزی خسروی، روادگاه امام حسن مجتبی (ع)، بوستان بسیج و بیمارستان مخروبه قصرشیرین بعنوان آثار باقی مانده از هشت سال دفاع مقدس بازدید می كنند.

وی خاطر نشان كرد: دو مجموعه ورزشی آموزش و پرورش و اقامتگاهی در مرز خسروی برای اسكان 500 نفر در روز ساماندهی شده تا به كاروان های راهیان نور در صورت اقامت در این منطقه سرویس دهی كنند.

سرهنگ عبدی گفت: قصرشیرین به دلیل داشتن مرز رسمی پرویزخان برای فعالیت‌های منحصر به فرد اقتصادی و مرز خسروی با داشتن بزرگترین پایانه زمینی خاورمیانه برای تردد زایران عتبات عالیات و مسافران خارجی و داشتن امكانات اقامتی و هتل‌های مناسب، بهترین خدمات را به مسافران بویژه كاروان های راهیان نور ارایه می‌دهد./ب


برچسب ها: کاروان ، راهیان ، قصرشیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.