سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاهش هزينه ها مهمترين هدف برنامه پزشك خانواده است

رماندار يزد در جلسه ستاد اجرايي برنامه پزشك خانواده كاهش هزينه هاي خانوارها را از مهمترين هدف اجرای برنامه ملی پزشك خانواده شهری دانست.

به گزارش  گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ عزيزا... سيفي در اين جلسه با بيان اينكه اجراي برنامه پزشك خانواده مي تواند تحول بزرگی را در حوزه بهداشت و درمان به وجود آورد، خاطر نشان كرد: اجراي اين برنامه ، موجب ارتقاي بنيادي سلامت افراد جامعه خواهد شد.

فرماندار یزد تصريح كرد: پزشك خانواده برنامه ي با هدف نهادينه كردن عدالت در جامعه اجرايي مي باشد و از اين طريق خدمات و تجهيزات پزشكي بين تمام مردم كشور حتي در دورترين مناطق نيز به صورت عادلانه ارائه خواهد شد.

سيفي این این مطلب که هزينه هاي درماني خانوارها در اين برنامه كاهش خواهد يافت افزود: این مهم از مهمترين مزیت های این برنامه ملی ست.

وي با اشاره به استقبال خوب كادر پزشكي یزد از اجرای اين برنامه گفت: طبق اطلاعات كسب شده در شهرستان يزد تا كنون بيش از 420 نفر از پزشكان در اين برنامه ثبت نام كرده اند و در حال حاضر بيمه ها در حال گزينش براساس موقعيت مكاني مطب ها در محدوده شهري هستند.

فرماندار یزد و رئيس ستاد اجرايي برنامه پزشك خانواده در شهرستان يزد خاطر نشان كرد: اطلاع رساني به موقع و مناسب مي تواند در اجراي صحيح اين برنامه مؤثر باشد.

سیفی در پایان با تاکید بر تعامل همه دستگاه ها ذيربط جهت اجرای هرچه بهتر این برنامه ابراز اميدواري كرد: با اجراي برنامه پزشك خانواده بتوانيم بيش از پيش در مسير توسعه عدالت و پيشرفت در عرصه بهداشت و درمان گام برداريم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.