سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خواست مبلغ هنگفت مربي چيني روئينگ براي فعاليت در ايران!

مربي چيني براي حضور در ايران مبلغ هنگفتي را درخواست كرده است.


 عباس شادمان، سرپرست كميته روئينگ در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با هدف جذب مربي خارجي با يك مربي چيني مذاكره كرديم وي اعلام كرد براي آغاز فعاليت خود در ايران ماهيانه بايد مبلغ 24 هزار يورو دريافت كند و با توجه به اينكه پرداخت اين مبلغ براي ما بسيار هنگفت است به همين دليل پس از انجام صحبت هاي اوليه ما اين مبلغ را به 14 هزار يورو در ماه كاهش داديم.
 وي گفت:  با توجه به اينكه پرداخت اين مبلغ نيز براي ما بسيار سخت است به همين دليل ما در نظر داريم با سفر به چين رايزني هاي خود را  با اين مربي در اين كشور پيگيري كنيم.
 شادمان افزود: ما در نظر داريم ظرف هفته هاي آينده با حضور در چين ضمن دريافت قايق هاي بلوكه شده  با اين مربي نيز مذاكرات خود را انجام دهيم تا در صورت موافقت وي از اين مربي در تيم ملي روئينگ بهره ببريم.
 وي تصريح كرد: با توجه به اينكه قرار است در اين سفر دبير فدراسيون نيز ما را همراهي كند در انتظار دعوت نامه وي هستيم تا هر چه زودتر به چين سفر كنيم.
 وي ياد آور شد: همچنين قرار است يك مربي خارجي ديگر را به خدمت بگيريم و مربي اهل روماني براي انجام مذاكرات به زودي وارد ايران مي شود./ق
برچسب ها: شادمان ، حضور ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.