سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از كسب مدال برنز در ليگ جهاني تركيه ؛

حقيقي : سطح مسابقات تركيه به مراتب بالاتر ازاندونزي بود

نايب قهرماني كاتاي جوانان جهان گفت: پيكراهاي ليگ جهاني كاراته در تركيه چه به لحاظ كميت و تعداد تيم ها و چه به لحاظ كيفيت و سطح فني بالاتر از رقابت هاي ليگ جهاني اندونزي بود .

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، فريد حقيقي كه روز گذشته 11 شهريور در جريان رقابت هاي ليگ جهاني كاراته در استانبول به مدال برنز دست يافته است گفت: پيكارهاي ليگ جهاني تركيه با حضور نمايندگان 47 كشور در استانبول تركيه در حال برگزاري است .

وي تصريح كرد: با توجه به نزديكي اين مسابقات به رقابت هاي جهاني فرانسه ، سطح اين پيكارها به مراتب بالاتر از مسابقات ليگ جهاني تركيه است .

حقيقي ادامه داد: در جريان اين رقابت ها توانستم به مدال برنز دست يابم عملكردم خوب بود ولي خودم از عملكردم رضايت ندارم چرا كه مي توانم بهتر از اين باشم نتايج بهتري كسب كنم .

وي ادامه داد: پس از بازگشت از ليگ جهاني تركيه تمريناتم را با جديت بيشتري پيگيري مي كنم تا در تركيب اصلي تيم ملي اعزامي به رقابت هاي جهاني فرانسه (1 تا 6 آذر ) قرار گيرم همانطور كه در مسابقات جهاني جوانان به مدال دست يافتم دوست دارم در رقابت هاي جهاني بزرگسالان نيز به مدال كاتا دست يابم و براي كشورم افتخار آفريني كنم ./آق

برچسب ها: کاراته ، ترکیه ، حقیقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.