سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

حضور کشور های غیرمتعهد ها برگ برنده دستگاه دیپلماسی است

رودهن – باشگاه خبرنگاران فرماندار شهرستان دماوند گفت: حضور کشور های غیرمتعهد ها، برگ برنده دستگاه دیپلماسی و خنثی کننده توطئه‌ های دشمنان است.

علیرضا قاسمی فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ریاست این سازمان هر سه سال یک بار به کشور های میزبان واگذار می‌ شود و این برای نخستین بار است که ایران اسلامی مسؤولیت این نهاد بزرگ بین ‌المللی را بر عهده می‌ گیرد.

وی ادامه داد: ریاست ایران اسلامی بر این سازمان و حضور اکثریت کشور های عضو در عالی‌ ترین سطوح در تهران، به نوعی خنثی کننده‌ های توطئه‌ های دشمنان است.

فرماندار دماوند تصریح کرد: علاوه بر آن، با سفر مسئولان عالی رتبه کشور های عضو به ایران و مشاهده فضای عمومی حاکم بر جامعه، خود بخود بسیاری از تبلیغات سوء کشور های غربی در مورد نظام خنثی می ‌شود.

وی بیان کرد: مستکبران با ترسیم فضای مسمومی از شرایط ایران تحت فشار تحریم‌ ها، سیمایی عقب مانده، نا امن و توسعه نیافته از کشور در اذهان عمومی جهان ارائه داده اند، اما حضور سران غیرمتعهد ها در ایران ضمن رو کردن دست معاندان، توطئه های شوم آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: از آنجایی که تامین قسمت عمده هزینه‌ های برگزاری اجلاس بر عهده میهمانان است، ایران با برخورداری از شرایط میزبانی می تواند به شناساندن کشور به شرکت کنندگان و خبرنگاران و کسب منافع اقتصادی بپردازد.

وی تصریح کرد: مسلما بازدید کنندگان خود به عنوان مبلغان صنعت توریسم کشور خواهند بود و مجددا در آینده ‌ای نزدیک، افراد دیگری برای دیدار از جای جای میهن عزیز اسلامی به ایران سفر خواهند کرد./س

برچسب ها: دیپلماسی ، توطئه ، دشمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.