سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیتی سنتر اصفهان

اصفهان سیتی سنتر ، به عنوان بزرگترین مجتمع گردشگری ، تفریحی و تجاری کشور ، در آینده ای نزدیک ، همچون خورشیدی درخشان در آسمان هنر معماری ایران خواهد درخشید .

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران طراحی این مجتمع با همکاری یک گروه توانمند معماری ایرانی (بدلیل شناخت و تسلط به معماری اصیل اصفهان و ایران) و یک گروه با تجربه غیر ایرانی که هر دو گروه دارای سوابق و تجارب متعدد جهانی میباشند ، انجام گرفته است .

 
اصفهان سیتی سنتر ، مجموعه ای متشكل از 5 طبقه می باشد  و طراحی آن به گونه ایست که نور خورشید همراه با ملایمت خاص می تواند از یک سقف عظیم زیبا و شیشه ای به تالار مرکزی تابیده و مشاهده آسمان در شب و روز را از داخل مجتمع امکان پذیر سازد.
 
در كنار مجموعه فوق ، ایجاد هتل 5ستاره  با چشم انداز زیبای سه منظره طبیعی كوه صفه ، شاه كوه و بخش شرقی زاینده رود نیز می تواند جلوه ای خاص همراه با تسهیلات بسیار را جهت اقامت كنندگان هتل بوجود آورد.
 
وجود امكانات فوق همراه با جاذبه های توریستی دیگر ، می تواند اصفهان را در زمره پردرآمدترین شهرهای توریستی ایران و جهان قرار دهد.

سرمایه گذاران پروژه
دكتر خاطر مسعد : سوئیسی تبار كه در سطح جامعه بین الملل بعنوان كارآفرین نمونه شناخته میشود و از زمان حضور ایشان در امارات ، بالاخص منطقه راس الخیمه ، شاهد توسعه روز افزون و پیشرفت این منطقه میباشیم .
راكین : بزرگترین دارنده و سازنده جزایر امارات و پروژه های بین المللی
راك سرامیك : یكی از بزرگترین تولید كنندگان و صادركنندگان محصولات سرامیكی به 135 كشور دنیا كه هم اكنون در برخی از كشورهای اروپایی و آسیایی نیز شعباتی از این شركت در حال فعالیت میباشند.
آی كت : یكی از بزرگترین شركتهای ساختمانی در منطقه Free Zone   امارات .
خورشید سپاهان : شركت مادر و به وجود آورنده مجموعه فوق .

امکانات پروژه

هتل 5 ستاره
مجتمع تجاری
مجتمع سینمائی
مجتمع نمایشگاهی
مجتمع اداری
مرکز مبادلات مالی ایران
پارک بازی سرپوشیده
پارکینگ


برچسب ها: هتل ، بازار ، سینما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.