سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرورگری شرقی که وارد بازار غربی ها می شود+عكس

قرار است چین مرورگر UCWeb خود را وارد بازار غرب کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مرورگر UCWeb که با داشتن 200 میلیون کاربر فعال در آسیا یکی از محبوبترین مرورگر های این قاره ی کهن است قرار است برای تسخیر بازار اروپا راهی غرب شود.
Uceweb در سال 2004 وارد بازار شد و درحدود 6 سال فعالیت خود به موفقیت های زیادی رسیده است.
UCWeb یک مرورگر تلفن همراه است که با اغلب سیستم عامل های گوشی های همراه از قبیل اندروید ، ios ، جاوا و بلک بری هماهنگی دارد.
این مرورگر در چین و هند بسیار پر طرف دار هستند، در چین حدود 50 درصد و در هند حدود 20 درصد از بازار مرورگر های را به خود اختصاص داده است.
100 میلیون از کاربران چینی که از سیستم عامل ios استفاده می کنند به وسیله ی UCWeb  به اینترنت وصل می شوند، جالب است که بدانید یکی از اهداف چین از ارائه ی این مرورگر در غرب ، تسخیر بازار مرورگر های آمریکا می باشد.
حال باید منتظر بود و دید که آیا این مرورگر چینی می تواند با مرورگر های قوی چون FireFox ، Google Chrome, ، Safari و همچنین Internet Explorer که بر روی ویندوز فون ها نصب است مبارزه کند و یا خير؟/عط











برچسب ها: مرورگر ، اندروید ، گوشی ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
سعید
۰۱:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
این مرورگر محبوب بیشتر کاربر های ایرانی هستش که با گوشی های اندرویدی خودشون وارد اینترنت می شوند با خاطر اینکه این مرورگر به صورت پروکسی ورودی ها رو کد رمز می کنه و می شه باهاش از سیستم فیلترینگ ایران رد شد و وارد تمام سایت های فیلتر شده شد در ظمن در نسخه های قبلی این مرورگر کاربر با انتخاب کشور های لیست شده در تنظیمات اولیه ادرس IP کاربر تغییر می کرد ولی در نسخه جدید این نرم افزار به صورت داخلی و خودکار این تنظیمات را انجام می دهد .در اخر این نکته قابل ذکر هست که این مرورگر داره در واقع از کاربر های خود جاسوسی می کنه بدون اینکه کسی متوجه بشه .