سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«چین هراسی» راهبرد جدید تبلیغات انتخاباتی در آمریکایی

مسئولان توزیع کننده فیلم مدعی هستند آمریکاییها با مشاهده این فیلم به تهدیدهای واقعی چین پی خواهند برد و مشخص است که آمریکاییها با اهداف تبلیغاتی در نظر دارند از مشکلات چین بیشترین بهره را ببرند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یکی از راهبردهای دائمی رسانه ها و دولتمردان آمریکایی، ترساندن افکار عمومی و کشورهای جهان از برخی موضوعات است؛ روزی ایران و روزی هم چین.

اکنون نیز تهیه فیلمی ضد چینی با هدف بهره برداری از تبلیغات انتخاباتی در آمریکا جنجال زیادی به پا کرده است. این فیلم به اصطلاح مستند در محافل مختلف در آمریکا پخش و تلاش شده است با بهره برداری تصویری از توسعه چین و مشکلات زیست محیطی و اجتماعی و نیز فقر در چین و پیامدهای توسعه چین بر اقتصاد آمریکا اشاره شود و معضلات چین به طور خاصی در آن نمایان شده است.

این فیلم با زاویه ای خاص نفوذ زیان بار چین را بر آمریکا و سایر کشورهای جهان برجسته می کند و تهیه کننده این فیلم در نظر دارد فیلم را از ماه سپتامبر در همه شهرهای اوهایو آمریکا پخش کند.

مسئولان توزیع کننده فیلم مدعی هستند آمریکاییها با مشاهده این فیلم به تهدیدهای واقعی چین پی خواهند برد و مشخص است که آمریکاییها با اهداف تبلیغاتی در نظر دارند از مشکلات چین بیشترین بهره را ببرند.

همچنین رسانه های امریکایی با بزرگنمایی مشکلات ناشی از وقوع سیل در چین، تلاش کرده اند خسارت های طوفان آیزاک را کمرنگ کنند. بارش سنگین باران در استان جنوبی سیچوان تاکنون باعث تخریب هشت هزار و 500 خانه شده است و 62 هزار نفر نیز مجبور به ترک محل زندگی خود شده اند اما طوفان آیزاک تاکنون 2 میلیارد دلار به آمریکا خسارت وارد کرده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.