سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ریاست ایران بر اجلاس فرصتی برای بیداری ملل آزادی خواه جهان است

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری تهران گفت: ریاست سه ساله ایران بر اجلاس غیرمتعهدها و اجرای مصوبات اجلاس، فرصتی برای بیداری ملل آزادی خواه جهان و رشد و بالندگی آنهاست.

ˈعلی اکبر فداییˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: واقعا بایستی به مردم، دولت خدمتگزار و مقام معظم رهبری بخاطر برگزاری بسیار عالی و شایسته اجلاس تبریک و دست مریزاد گفت و این مهم، حاکی از توانمندی مسؤولان و مدیران کشوری است.

وی خاطرنشان کرد: طی سه سال آینده و با مدیریت جمهوری اسلامی ایران بر اجلاس، جهان شاهد اتفاقاتی خواهد بود که مسلما می تواند برای همه کشورها بخصوص کشورهای کمتر توسعه یافته و جهان سومی سودمند باشد.

مدیرکل سیاسی استانداری تهران تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل بخاطر ترس از آینده اجلاس، با برگزاری آن در ایران مخالفت می کردند و اینکه امروز می بینیم آنان به دریوزگی، بیچارگی و استیصال افتاده اند این است که می دانند ایران اسلامی تمامی آراء، نظرات، بیانیه و قطعنامه پایانی اجلاس را عملی نموده و به منصه ظهور خواهد رسانید.

وی گفت: صحبت های کارشناسان، وزرای امورخارجه و سران کشورها طی این چند روز حاکی از آن بود که مقام معظم رهبری در سخنرانی خود حرف دل آنان را بر زبان آورده اند و لذا، در بسیاری موارد با ما هم عقیده اند.

فدایی با اشاره به بیانات پایانی معظم له خطاب به مسؤولان حاضر در اجلاس که ˈنه به خنده آنان وقعی بنهید و نه از اخم آنان بترسیدˈ، افزود: بحمدالله این بیداری در سراسر جهان ایجاد شده و صرفا مربوط به منطقه نیست و آن خوف و هراس از این ببر کاغذی (آمریکا و صهیونیسم جهانی) فروریخته است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد همه دولت های آزادیخواه جهان بدون ترس و واهمه از دول استکباری، با جمع آوری و جلب آراء و نظرات ملت خود آنان را میدان دار اداره کشورشان قرار دهند.

برچسب ها: اجلاس ، ملل ، ریاست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.