سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/با حضور رئیس مجلس؛

مسائل و مشکلات بخش کشاورزی بررسي شد

مسائل و مشکلات بخش کشاورزی در دیدار مدیران و اعضای نظام صنفی کشاورزی با رئیس مجلس شورای اسلامی در قم بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، اجرایی نشدن بسته های حمایتی بخش کشاورزی در هدفمندی یارانه ها/ ناکامی بودن سهم بخش کشاورزی از اعتبارات/ تسریع در اجرایی شدن قانون بیمه کشاورزان/ وجود برخی قوانین/آیین نامه ها و دستورالعمل های مغایر با متناقص با آن/ ناهماهنگی وزارتخانه متولی بخش کشاورزی/ احیا تقویت نظام صنفی و تبدیل به قانون شدن آن واستفاده از ظرفیت فکری این نظام/ تصویب طرح انتزاع وظایف کشاورزی در مجلس/ و پایین بودن قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی و اعلام آن در زمان نامناسب از جمله مهم ترین مشکلات و نیازهایی بود که اعضای نظا صنفی کشاورزی مطرح کردند.
رئیس مجلس هم توجه و حمایت دائم از بخش کشاورزی را به عنوان یکی از ابعاد اقتصاد مقاومتی و خود کفایی در این بخش یکی از سیاست های اصلی نظام دانست که باید سازمان یابد .
  لاریجانی ایجاد تشکل و نظام صنفی کشاورزی را کار درستی برای رشد این بخش ضروری دانست و ارائه نیازهای بخش کشاورزی به مجلس به صورت نظام مندوترویج سنت کشاورزی را دو وظیفه مهم نظام صنفی کشاورزی بیان کرد.
رئیس مجلس با اشاره به وجود صنعت در تحقق سهم بخش کشاورزی در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گفت: این صنعت باید به نحوی حل شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.