سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدرداني وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامي از رسانه‌هاي داخلي براي پوشش اجلاس نم

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: رسانه‌هاي داخلي در اجلاس غيرمتعهدها وظيفه خود را به خوبي انجام دادند .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سيدمحمد حسيني  امروز در بروجرد با بيان اينکه رسانه‌هاي استکبار قصد بايکوت خبري اجلاس غير متعهدها در تهران را داشتند، افزود: رسانه‌هاي داخلي با ايجاد يک موج خبري فراگير و گسترده، تمام نقشه‌هاي آنها را نقش بر آب کردند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي که به منظور شرکت در همايش ملي علامه سيدجعفر شهيدي به بروجرد سفر کرده است گفت: رسانه‌هاي داخلي در بخش‌هاي مختلف نوشتاري ، ديداري ، شنيداري اين همايش را به بهترين شکل ممکن پوشش خبري دادند و با اطلاع‌رساني دقيق، مستمر، جامع و به موقع برنامه‌ها و سخنراني‌هاي اجلاس ، ترفندهاي رسانه‌اي استکبار جهاني براي بايکوت خبري اين رويداد مهم بين‌المللي را نقش بر آب کردند.
وي افزود : مطبوعات و رسانه‌هاي کشور عملکرد بسيار مناسب و قابل تحسيني در زمينه پوشش خبري و تصويري اين همايش مهم بين‌المللي در عرصه ملي و جهاني داشتند.
آقاي حسيني گفت : حضور کامل و جامع خبرنگاران، عکاسان و تصويربرداران در محل اجلاس و انعکاس لحظه‌اي اخبار و تصاوير اين گردهمايي بزرگ بين‌المللي موجب شد که تمام اخبار رسانه‌هاي جهاني در اين مدت به طور کامل تحت‌الشعاع اين رويداد بزرگ بين‌المللي قرار بگيرد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن قدرداني از عملکرد قابل توجه و تحسين برانگيز رسانه‌هاي کشور در اين زمينه يادآور شد: غول‌هاي رسانه‌اي استکبار قصد داشتند ، ضمن بايکوت خبري اين اجلاس جهاني، مانع از اطلاع‌رساني و انتشار اخبار آن در سطح جهان شوند، تا از اين طريق ناتواني و ضعف ايران اسلامي براي مشارکت فعال در معادلات بين‌المللي را نشان دهند، اما حضور به موقع رسانه‌هاي داخلي باعث شد تمام نقشه‌هاي آنها نقش بر آب شود.
آقاي حسيني گفت: به رغم تمام تلاش‌ها و فعاليت‌هاي مغرضانه استکبار جهاني، رسانه‌هاي داخلي با ايجاد يک موج خبري فراگير و گسترده، تمام برنامه‌ها و ترفندهاي دشمنان انقلاب و اسلام را درهم شکستند و با يک حرکت منسجم و هوشمندانه علاوه بر اطلاع‌رساني دقيق و موثر از روند برگزاري اجلاس، اخبار و تصاوير اين رويداد بين‌المللي را در صدر اخبار جهان قرار دادند.
همايش ملي و جايزه ادبي دکتر شهيدي امروز و فردا در بروجرد در حال برگزاري است . /م
برچسب ها: رسانه ، اجلاس ، نم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.