سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور جامعه اسلامی مهندسین منجر به شور و نشاط در انتخابات نظام مهندسی شده است

نماینده مردم تهران گفت: ورود جامعه اسلامی مهندسین در عرصه انتخابات نظام مهندسی منجر به افزایش شور، نشاط و جنب و جوش در عرصه انتخابات نسبت به پنج دوره گذشته شده است.

سید مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شور و نشاط حاکم بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان، گفت: امیدواریم در انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان دوره ششم  بالاترین سطح مشارکت را نسبت به دوره‌های گذشته داشته باشیم.

وی با بیان این مطلب که مشارکت حداکثری جامعه مهندسین در انتخابات نظام مهندسی ساختمان یکی از اهداف اصلی ما به شمار می‌آید، تصریح کرد: باید به سمت و سویی پیش برویم که انتخابات نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگترینNGO کشور با حضور و مشارکت قوی مهندسین جهت تحقق سرنوشت و آینده‌ای روشن همراه باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور جامعه اسلامی مهندسین به عنوان یکی از تشکل‌های شناخته شده و افزایش مشارکت در انتخابات نظام مهندسی ساختمان بسیار تاثیرگذار است.

عضو هیات مدیره نظام مهندسی  افزود: لیست ارائه شده از سوی جامعه اسلامی مهندسین نیز حاکی از تفکر و توجه ویژه به انتخابات نظام مهندسی و ارتقای جایگاه این مجموعه است.

وی با بیان این مطلب که افزایش مشارکت و خرد جمعی در انتخاب افراد اصلح و متبحر تاثیرگذار است، اظهار داشت: امیدواریم جامعه اسلامی مهندسین با استفاده از تجربیات صنفی و سیاسی خود نقش مهم و تاثیرگذاری را در ارتقای کیفیت ساخت و ساز و قانونمند شدن امور در این عرصه داشته باشیم.

هاشمی  افراد لیست جامعه اسلامی مهندسین را حرفه‌ای و متخصص دانست و گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات نظام مهندسی شاهد حل و فصل نواقص در نظام مهندسی و اجرای قوانین مربوط به این عرصه به عنوان یکی از مطالبات و خواسته‌های جدی مهندسان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: با ورود افراد با تجربه و متعهد در هیات مدیره نظام مهندسی ضمن استفاده از خرد جمعی و پرهیز از حاشیه‌سازی شاهد اداره خوب جامعه مهندسان و افزایش رضایتمندی مردم از ساخت و سازها در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهندسین ، انتخابات ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.