سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امير دريادار سياري:

قرارگاه پدافند هوایی همچون طوفانی سهمگین پيكره دشمنان را درهم مي‌كوبد

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران طي پيامي تاكيد كرد: قرارگاه پدافند هوایی كه به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا به عنوان خاکریز اول و خط‌ مقدم دفاع از كشور است، با سامانه‌هاي بهينه شده به دست متخصصان توانمند پدافندي خود و با استفاده از دفاع‌ لايه‌اي و پله‌اي و شبكه يكپارچه پدافند هوايي برای دشمنانی که قصد تجاوز به این مرز و بوم را داشته باشند، همچون طوفانی سهمگین است كه به ياري الله پيكره آنان را درهم خواهد كوبيد.

به گزارش حوزه دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران؛ امير دريادار سرتيپ حبيب‌الله سياري در پيامي پدافند هوايي خاتم‌الانبياء(ص) را قرارگاهی برای انسجام دفاعی کشور خواند و سالروز تشكيل اين نيرو را تبريك گفت.

متن اين پيام به شرح زير است:

"امروز استقرار دريايي ما يك استقرار عزتمند و حضور مقتدرانه يگان‌هاي دريايي جمهوري اسلامي ايران در آب‌هاي آزاد براي ملت‌ها الهام‌بخش و اميدآفرين است" از فرمايشات فرماندهي معظم كل قوا در جمع مسئولان لشكري و نيروي دريايي ناوگان جنوب در بندر عباس

"پدافند در اولويت اول قرار دارد و به عنوان خاكريز اول و خط مقدم دفاع از كشور است" فرماندهي معظم كل قوا
                      
با تقدیم سلام و تحیات

شکوفه‌های قرارگاه پدافند هوايي ارتش جمهوری اسلامی ایران  كه در دهم شهريورماه 1387 با دستور تاریخی ومدبّرانه  و فرمان حكيمانه‌ي فرماندهي معظم کل قوا به منظور تشکیل قرارگاهی برای انسجام دفاعی کشور با استفاده از همه پتانسیل‌های دفاعی جهت حراست از آسمان آبی جمهوری اسلامی ایران و کلیه مراکز حساس، حیاتی، راهبردي و شهری شكل گرفت، اينك به بار مي‌نشيند تا ایران اسلامی از عطر بی‌مثال شجاعت اين محافظان غيور پهنه‌ي آسمان پاك كشورمان، لبریز و سرافراز باشد.

امروز، روز مردان شجاع،  هوشيار و هميشه بيداري است كه امنیت و آرامش  آسمان ايران اسلامي را براي مردمان سرزمین خود فراهم مي كنند، آنانی که دلشان به همان وسعت آسمان و عمق شجاعتشان به بیکرانگی افق پیش‌رویشان است. آنان در گلستان ارتش  جمهوری اسلامی ایران، گل‌هایی به چشم می‌آیند که گویا، با خالق همه آبی‌های بیکران، پیوندی دیرینه دارند .

امروز مردم ايران اسلامي باور دارند، قرارگاه پدافند هوایی كه به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا به عنوان خاکریز اول و خط‌مقدم دفاع از كشور است، با سامانه‌هاي بهينه شده به دست متخصصان توانمند پدافندي خود و با استفاده از دفاع‌ لايه‌اي و پله‌اي و شبكه يكپارچه پدافند هوايي برای دشمنانی که قصد تجاوز به این مرز و بوم را داشته باشند، همچون طوفانی سهمگین است كه به ياري الله پيكره آنان را درهم خواهد كوبيد.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به همراه دریادلان ایثارگر خود، با اقتدار و تمام توان با حضور در شبكه‌ي يكپارچه پدافندي، آماده است تا همچون گذشته از كيان ايران اسلامي دفاع نمايد.

ضمن تبريك روز پدافند هوايي از درگاه خداوند متعال، توفیق و سربلندی همه همرزمان عزيزم در آن نيروي سلحشور را به منظور پاسداري از آسمان ايران اسلامي و سربازي در ركاب ولايت در شعاع پرمهر حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش فرماندهي معظم كل قوا(مدظله العالي)  مسئلت می‌نمایم.

دریادار حبیب الله سیّاری؛ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.