سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

دیندار مقاومتی به حركت انقلاب شتاب می بخشد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: دینداری مقاومتی و مدیریت مقادومتی باعث سرعت بخشیدن به حركت نظام انقلاب اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:  حجت الاسلام محمد علی نكونام گفت:مقام معظم رهبری با دور اندیشی و نگاه جامع، اقتصاد مقاومتی را مطرح كردند و در كنار این اقتصاد مقاومتی ،دینداری مقاومتی و مدیریت مقاومتی به حركت انقلاب شتاب می بخشد.
امام جمعه شهركرد، نشست اجلاس شانزدهم سران جنبش عدم تعهد در تهران را بسیار مهم دانست و تاكید كرد: در این نشست همه شركت كنندگان بر فراهم شدن مدیریت جهانی كشورهای آزاده و مستقل تاكید كردند و نظام جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس زمینه بیان این گفتمان را فراهم كرد.
وی افزود: در این اجلاس كشورهای مختلف جهان نشان دادند كه به مدیریت نظام سلطه بر جهان اعتقادی ندارند و مدیریت جهانی باید از دست كشورهای مستكبر و استعمارگر خارج شود.
حجت الاسلام نكونام ، با برشمردن ویژگی ها شهیدان رجایی و باهنر تاكید كرد: شهید رجایی انسانی صادق بود از این رو باید مدیران ادامه دهنده راه این شهید باشند.
امام جمعه شهركرد گفت:عده ای با تظاهر به دین داری و انقلابی بودن سعی می كنند ،خود را در بین مردم به گونه ای دیگر نشان دهند اما باید بدانند كه صداقت بهترین عمل است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.