سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست طرح غرب براي ايجاد مناطق حائل در سوريه

طرح غرب براي ايجاد مناطق حائل در داخل خاک سوريه با پايداري اين کشور و عمليات ارتش سوريه با شکست روبرو شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ، گزارشگر شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه تصريح کرد: پايداري سوريها و حفظ وحدت آنها در مدت يکسال و نيم گذشته باعث سردرگمي دشمنان آنها شده است.
 طرحهاي ايجاد مناطق حائل و گذرگاه هاي انساني در سوريه عملي نشد، زيرا امکان ايجاد اين مناطق در مرزهاي اردن و ترکيه وجود ندارد. غرب اذعان مي کند که ايجاد مناطق حائل مستلزم اعلام منطقه پرواز ممنوع در سوريه با صدور قطعنامه شوراي امنيت است. اما روسيه و چين همچنان به مخالفت با هر نوع دخالتي در سوريه تاکيد دارند.
در ادامه اين گزارش آمده است: باندهاي جنايتکار در سوريه هر روز متحمل ضربات دردناکي مي شوند، به همين علت غرب نگران مزدوران خود در سوريه است که تلفات سنگيني دادند. بشار اسد رئيس جمهور سوريه تاکيد کرد که ايجاد منطقه حائل واقع بينانه نيست. هدف اصلي از اين طرح کمک به مزدوران تروريست براي ادامه خونريزي در سوريه است. ناظران سياسي تاکيد دارند يکي از دلايل غيرممکن بودن ايجاد مناطق حائل در سوريه پايداري موضع سوريه است، زيرا اين اقدام نقض حاکميت سوريه است. علاوه بر اينها ارتش سوريه به هيچ وجه اجازه تعرض به يک وجب از خاک اين کشور را به هر بهانه اي نخواهد داد.
برچسب ها: سوریه ، غرب ، حائل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.