سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي ازدواج مجدد زنان و مشکلات ناشی از آن در راديو تهران

برنامه رادیویی "خانه ما" از شنبه تا چهارشنبه با حضور مشاورین و کارشناسان ساعت 9 از شبکه رادیویی تهران پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پروانه طهماسبی تهیه کننده و سردبیر برنامه گفت: "خانه ما" با محوریت خانواده و با نگرش و نگاهی متفاوت و از زاویه های گوناگون با حضور کارشناسان و مشاورین مجرب به اجرای برنامه می پردازد. از فردا تا 15  شهریور ماه این برنامه هر روز با یک موضوع  از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 بر روی آنتن خواهد رفت.

امروز اعتیاد زنان با حضور دکتر نیک خلق دبیر علمی انجمن زندگی بدون دخانیات مورد بررسی قرار می گیرد. شنوندگان از دوشنبه با موضوع  فواید و مضرات تعاونی های خانگی، سه شنبه موضوع تعارف ها در برنامه خانه ما مورد بررسی قرار می گیرد. این برنامه همچنین در روز چهارشنبه  15 شهریور با ازدواج مجدد زنان و مشکلات ناشی از آن همراه شنوندگان خواهد بود.

فاطمه سرلک و سعید بارانی گوینده و بازیگر، بهروز سالمی، توکتم نوبخت، ایمان احمد زاده خلیفه، فاطمه خسروپور به عنوان نویسنده و... در این برنامه همکاری دارند.

مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره های6 - 30000955 و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.ir  می توانند با ما در ازتباط باشند. علاقمندان می توانند جهت اعلام اظهارنظرات، دیدگاه ها و موضوعات خود در زمان پخش برنامه با شماره های 42 – 33914141 تماس حاصل نمایند./ي2
برچسب ها: ازدواج ، رادیو ، تهران ، خانه ما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.