سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاپ دوم کتاب "برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی"منتشر شد

چاپ دوم کتاب "برنامه‌ریزی راهبردی در روابط‌عمومی" نوشته حمید شکری خانقاه با رویکرد حل مسایل و مشکلات ارتباطی در سازمان‌ها در چهار فصل روانه بازار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق در فصل نخست این کتاب کلیات و تعاریف روابط‌عمومی از دیدگاه‌های مختلف مطرح شده است، در فصل دوم به توصیف تعاریف برنامه‌ریزی ارتباطی پرداخته شده و در فصل سوم نیز که اساس اصلی کتاب است، گام‌های راهبردی در برنامه‌ریزی روابط‌عمومی ارائه شده است. همچنین در فصل چهارم با توجه به اهمیت موضوع، شیوه تدوین برنامه ارتباطی راهبردی و نمونه‌ای از برنامه‌ریزی ارتباطی در روابط‌عمومی‌ پیش روی علاقمندان قرار گرفته است.
در بخشی از این کتاب آمده است؛ اگر ندانیم کجا می‌رویم، دیگر فرقی نمی‌کند چه راهی در پیش گرفته‌ایم و اگر می‌دانیم کجا می‌رویم، باید طرح و برنامه‌یی داشته باشیم. استراتژي ارتباطي يك‌ نقشه‌ است؛ ‌نوعي‌ مسير برای اقدامی آگاهانه‌ و مورد نظر، رهنمود يا مجموعه‌یي‌ از رهنمودها براي‌ برخورد با وضعيتی خاص‌.
مديران روابط‌عمومي امروز می‌دانند برای جهت‌دهي به افكارعمومي و تأثیرگذاری بر مخاطبان سازمان و جلب اعتماد و مشارکت همگان  باید استراتژي ارتباطي موثری را  در دست داشته باشند.
چاپ دوم كتاب «برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی» از سوي انتشارات سيماي شرق در 248 صفحه، تیراژ هزار جلد و با بهاي 130هزار ريال منتشر شده است. چاپ اول این کتاب که به مناسبت برگزاری پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در تیراژ 3000 جلد منتشر شده بود با استقبالی خوب از سوی اساتید، دانشجویان و علاقمندان به حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات مواجه گردید.
علاقمندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند با مراجعه با سایت  www.prshop.ir  و یا تماس تلفنی با شماره 88807453 نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.
همچنین مجموعه چهار جلدی  کتاب مدیریت و برنامه‌ريزي راهبردی ارتباطی در روابط عمومي بزودی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار خواهد گرفت./م
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.