سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

میزان درآمد کهگیلویه و بویراحمد 25 درصد رشد داشته است

رییس سازمان امور اقتصاد و دارایی كهگیلویه وبویراحمد با بیان اینكه بیش از 87درصد میزان درآمدهای وصولی در كهگیلویه وبویراحمد از طریق درآمدهای مالیاتی است ، افزود: میزان درآمد مصوب استان در پنج ماهه نخست امسال افزون بر یكهزارمیلیارد ریال بود كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 25درصد رشد داشته است.

کشاورز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ،  میزان نرخ رشد درامدهای وصولی در سطح استان را در سال گذشته افزون بر 161درصد عنوان كرد.
وی در خصوص نظارت برعملكرد بودجه ای استان گفت: جمع كل اعتبارات هزینه ای استان در سال گذشته افزون بر 380 میلیارد تومان و در پنج ماهه نخست امسال نیز 148 میلیارد تومان بوده است.
كشاورز میزان اعتبارات تملك و دارایی های استان را در سال 90 افزون بر 218 میلیارد تومان عنوان كرد و افزود: میزان دریافتی و پرداخت اعتبارات تملك و داریی در استان طی پنج ماهه نخست امسال نیز 360 میلیارد ریال بوده است.
وی جمع كل گردش عملیات خزانه در كهگیلویه وبویراحمد را در سال گذشته افزون بر 547 میلیارد تومان عنوان كرد و افزود: میزان گردش عملیاتی در سال 90 نسبت به سال 89 افزون بر 125درصد رشد نشان می دهد.
كشاورز میزان گردش عملیات خزانه در پنج ماهه نخست سال 91 در استان را نیز افزون بر یكهزار و780 میلیارد ریال اعلام كرد و افزود: بیشترین میزان گردش خزانه در سال گذشته از محل اعتبارات خشكسالی و حوادث بوده است.
وی میزان عملیات گردش خزانه از محل اعتبارات طرح های ملی استانی شده در سال گذشته را نیز افزون بر 170 میلیارد تومان عنوان كرد و افزود: در پنج ماهه نخست امسال میزان گردش عملیاتی در این راستا نیز افزون بر 110 میلیارد ریال برآرود شده است./س
برچسب ها: درآمد ، مالیات ، خزانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.