سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده و مصائب ماهواره در «پرسمان خانواده»

ريشه‌هاي تمايل برخي از خانواده‌ها به شبكه‌هاي ماهواره‌اي در برنامه «پرسمان خانواده» راديو معارف بررسي مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي راديو معارف، يكي از دغدغه‌هاي اساسي امروز بسياري از خانواده‌ها تهاجمي است كه از ناحيه شبكه‌هاي ماهواره‌اي شكل گرفته و بدون ترديد يكي از اهداف اصلي شبكه‌هاي ماهواره‌اي خانواده‌ها هستند. اگر چه اين تهاجم مساله جديدي نيست اما امروز به جهت فراگيري بيشتر آن نسبت به گذشته، اين مساله شكل جدي‌تري به خود گرفته است.
برنامه زنده و پرمخاطب «پرسمان خانواده» راديو معارف بر آن است از برنامه هفته آينده تا با تمركز بر روي دو محور كلي گامي در جهت مبارزه با اين پديده بردارد. محور اول بررسي ريشه‌هاي تمايل برخي از خانواده‌ها به شبكه‌هاي ماهواره‌اي و دوم چگونگي حل اين ريشه‌هاست كه با كارشناسي حجت الاسلام محسن عباسي ولدي تقديم شنوندگان راديو معارف خواهد شد.
شنيدن اين برنامه را به همه خانواده‌ها، چه كساني كه مشتري اين شبكه‌ها هستند و چه آنهايي كه پاي ماهواره به خانه‌هايشان باز نشده است؛ سفارش مي كنيم.
برنامه زنده «پرسمان خانواده» كاري از گروه انديشه و حكمت، به تهيه كنندگي و سردبيري حجت الاسلام محمد جواد طوسي، دستياري تهيه اكبر طالبي‌نيا و گويندگي مرتضي بهرامي خشنودي روزهاي يكشنبه ساعت 18:00 تا 19:00 بر روي آنتن راديو معارف مي‌رود. بازپخش اين برنامه روزهاي دوشنبه ساعت 10:10 صبح است./م
برچسب ها: رادیو ، معارف ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.