سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المنار

انتشار گزارش آژانس عليه ايران، براي تحت الشعاع قراردادن موفقيت در برگزاري اجلاس بود

المنار گزارش داد: انتشار گزارش آژانس همزمان با برگزاري اجلاس غيرمتعهدها تلاشي براي تحت الشعاع قرار دادن موفقيت اين کشور در ميزباني اين اجلاس است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار، آژانس بين المللي انرژي اتمي در گزارش جديد خود درباره ايران اين کشور را با ادعاهايي واهي متهم کرده است. 

حسين سمور گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين باره با اشاره به اين که با توجه به برگزاري اجلاس غيرمتعهدها در ايران آژانس بين المللي انرژي اتمي بدون هدف اين زمان را براي انتشار گزارش جديد خود درباره برنامه هسته‌اي ايران انتخاب نکرده است افزود: در اين گزارش نيز مثل گزارش‌هاي سابق ترديد درباره اهداف برنامه هسته‌اي ايران همچنان به قوت خود باقيست و اين در حاليست که ايران به فعاليت‌هاي صلح آميز هسته‌اي خود که بر اساس پيمان منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي و پروتکل الحاقي آن به طور کامل تحت نظارت آژانس بين المللي است مي‌پردازد. 

گزارشگر با اشاره به سخنان علي اکبر صالحي وزير خارجه ايران در واکنش به اين گزارش و غيرمستند خواندن آن مي‌گويد: وزير خارجه ايران با اشاره به اتهامات مطرح شده عليه ايران در خصوص تلاش براي از بين بردن آثار فعاليت‌هاي هسته‌اي در پارچين افزود کساني که در اين زمينه تخصص دارند مي‌دانند آثار چنين فعاليت‌هايي را نمي‌توان از بين برد. 

در همين حال کاظم جلالي عضو کميسيون امنيت ملي ايران نيز اعلام کرد اقدام آژانس به انتشار گزارش در اين زمان به منزله تلاشي براي تاثيرگذاري بر موفقيت ايران در ميزباني اجلاس غيرمتعهدهاست. 
برچسب ها: المنار ، ایران ، آژانس ، گزارش ، نم ، nam ، iaea
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.