سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغيير چهره براي فرار از قانون فايده ايي نداشت

شرور سابقه دار و تحت تعقيبي كه براي فريب ماموران و فرار از قانون چهره خود را تغيير داده بود توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان شناسايي و دستگير شد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران،سرهنگ"محمدعلي بختياري" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: درپي كسب خبري مبني بر سكونت فردي مشكوك در يكي از آپارتمان هاي سطح شهر اصفهان موضوع رسيدگي در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
 وي افزود: با انجام تحقيقات گسترده و ميداني به صورت نامحسوس مشخص شد فرد مورد نظر از افراد شرور حوزه شهرستان مباركه بوده كه سوابقي چون درگيري مسلحانه ، شرارت ، ايجاد رعب ووحشت و ايجاد خسارت به اموال بيت المال و سرقت را در پرونده خود دارد.
 اين مقام مسئول تصريح كرد: نامبرده براي فريب ماموران و فرار از قانون چهره خود را تغيير داده بود كه با كنترل نامحسوس شناسايي و با هماهنگي قضايي در اقدامي غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.
 سرهنگ "بختياري" در پايان با بيان اينكه متهم با توجه به مدارك و شواهد موجود در بازجويي هاي پليسي به بزه انتسابي اقرار و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد ياد آور شد : افراد خطاكار و متخلف با افكاري كودكانه و تحت تاثير فيلم هاي تلويزيوني سعي دارند به انحا مختلف پليس را فريب دهند ،غافل از اينكه پليس هميشه يك قدم پيشتر بوده و دست اين افراد ساده انگار را به راحتي رو كرده و دستگير مي كند ./ف 
 

برچسب ها: شرور ، سابقه دار ، دستگیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.