سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوای پایان ناپذیر 2 وزارتخانه برسر مطالبات و معوقات

سالهای زیادی است که وزرا و مسئولان وزارت بهداشت همواره اعلام کرده اند که سازمان تامین اجتماعی مطالبات بیمارستها را به موقع پرداخت نمی کند وهمیشه نسبت به این موضوع گله مند بودنده اند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، وزارتخانه ای که متولی اصلی درمان در کشور است همیشه از دیرکرد پرداخت مطالبات خود توسط سازمان های بیمه گر خصوصا تامین اجتماعی می نالد و این موضوع ادامه دارد.
از زمان تکیه زدن مرتضوی بر اریکه قدرت بزرگترین سازمان بیمه گر کشور نیم سالی می گذرد در این مدت خبری از گله وزارت بهداشت از دیرکرد پرداخت بدهی این سازمان به خود  نبوده است اما به یکباره چه شد که وحید دستجردی زبان به گله گشود و گفت : بدهی 1385 میلیارد تومانی سازمانهای بیمه‌گر به مراکز تشخیصی و درمانی کشور از ابتدای امسال پرداخت نشده است.
در پی اظهارات وزیر بهداشت ، درمان  آموزش پزشکی ، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی طی گفتگویی اظهار داشت : طی چند روز آینده بخشی از مطالبات تمام مراکزدرمانی وزرات بهداشت،داروخانه‌ها،پزشکان ومراکزدرمانی دانشگاهی پرداخت می‌شود.
هدایت‌الله ادیب‌نیا  تاکیدکرد : حدود 550 میلیاردتومان ازمطالبات وزارت بهداشت برای 2 ماه نخست سالجاری است که درچند روزآینده پرداخت می‌شود و این در حالی است که دریکسری ازاستان‌ها به دلایل مختلف مطالبات 2 ماهه نخست سال را پرداخت کرده‌ایم و در بعضی ازاستان‌ها نیز برای پرداخت مطالبات مشکلاتی داشته‌ ایم که در حال رفع آن هستیم.
سازمان تامین اجتماعی به عنوان مالک بزرگترین شرکت های دارویی کشور که داروی مورد نیاز اکثر بیمارستان های کشور را تامین می کنند با وزارت بهداشت دادو ستد هایی را دارد که همین موضوع نیز موجب ایجاد بدهی های وزارت بهداشت به سازمان تامین اجتماعی می شود ، به راستی آیا وزارت بهداشت بدهی های خود به مالک بزرگترین شرکت های دارویی کشور را به موقع پرداخت می کند ؟!
گزارش از سمیه زرچینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.