سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقام جويي از صاحب شرکتي در فضاي مجازي

مسئول طراحي شرکتي در خراسان شمالي با انگيزه انتقام جويي به علت عدم پرداخت کامل دستمزدش، سايت اين شرکت معتبر را دست خوش تغيير کرد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ"علي يلي" با اعلام اين خبر افزود: مدير عامل يک شرکت با در دست داشتن شکوائيه اي مبني بر اهانت و توهين به وي در وب سايت شرکتش از پليس فتا اين استان تقاضاي رسيدگي به اين پرونده را داشت.
 وي بيان داشت: کارشناسان اين پليس پرونده فوق را در دستور کار خود قرار دادند و ضمن بررسي هاي فني و تخصصي تحقيقات خود را در اين رابطه آغاز کردند.
 رئيس پليس فتا استان خراسان شمالي تصريح کرد: در ادامه رسيدگي به پرونده و پس از انجام يک سري اقدامات فني و اطلاعاتي متهم پرونده شناسايي و به اين پليس احضار شد.
 سرهنگ يلي در ادامه خاطرنشان کرد: با قرار دادن مدارک و اسناد به دست آمده متهم اعتراف و اقرار کرد که بنده مسئول طراحي سايت اين شرکت بوده ام و بدليل اختلاف مالي و عدم پرداخت کامل دستمزدم پس از انعقاد قرار داد با اين شرکت و با توجه به اينکه رمز ورود اين سايت در اختيارم بود اقدام به اين کار کردم و از اين رفتار خود پشيمان هستم.
 وي بيان داشت: همه کابران اينترنتي خصوصا طراحان و مديران سايت ها بايستي به اين امر ضروري واقف باشند که هر گونه فعاليت و اقدام در خصوص طراحي و راه اندازي سايتها با هدف بازاريابي ،تبليغات و خدمات دهي به شهر وندان به هر عنوان تنها با اخذ مجوز از مراجع ذيربط وذي صلاح بوده و در چهار چوب قوانين و مقررات فضاي مجازي انجام مي پذيرد.
 رئيس پليس فتا استان خراسان شمالي هشدار داد: مسئولين سايتهاي نيز موظفند تمام ملاحظات و تمهيدات امنيتي، پشتيباني و نگهداري از سايت خود را اتخاذ نموده و پس از دريافت مجوز راسا نسبت به تعويض يوزر و پسورد هاي سايت خود اقدام و سپس خدمات اينترنتي ارايه نمايند در غير اين صورت و رخداد هرگونه اتفاقي از جمله هک سايت ، افشاء پسوردهاي مديريتي سايت و ... مسئوليت مستقيم برعهده شخص مدير سايت مربوطه مي باشد.
 گفتني است پليس فتا استان خراسان شمالي با بهره گيري از کارشناسان مجرب حوزه سايبري در مرکز تشخيص و پيشگيري از جرايم اينترنتي با رصد و پايش شبانه روزي فضاي مجازي با عوامل و گردانندگان و طراحان سايتهاي غير مجاز برابر قوانين جاري اين فضا برخورد جدي را نموده و آنها را تحويل مقامات قضايي مي نمايد.
 شهروندان در صورت مواجهه شدن با اينگونه جرايم اينترنتي مراتب را سريعا از طريق وب سايت اينترنتي پليس فتا به آدرس WWW.CYBERPOLIC.IR يا با شماره تلفنهاي 2182770و 110 در ميان گذاشته تا اقدامات لازم از سوي اين پليس صورت گيرد./ف
برچسب ها: انتقام ، شرکت ، فضا ، مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.