سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ديدار قريب الوقوع بشار اسد و اخضر ابراهيمي

منابع آگاه بين المللي، به روزنامه النهار لبنان گفته اند كه در پايان هفته جاري، بشار اسد رئيس جمهور سوريه به همراه اخضر ابراهيمي فرستاده مشترك سازمان ملل متحد و اتحاديه عرب، در دمشق با يكديگر ديدار مي كنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه النهار لبنان؛ يك ديپلمات مشروط بر اينكه نامش در رسانه ها فاش نشود، به روزنامه النهار گفت: در تعطيلات پايان هفته جاري، بشار اسد و اخضر ابراهيمي با يكديگر ديدار كرده و پيرامون حل ديپلماتيك بحران سوريه، با يكديگر گفتگو و تبادل نظر مي كنند.

وي افزود: تاكنون اخضر ابراهيمي طرح هاي خود را براي پياده سازي در سوريه اظهار نداشته و همچنان اين طرح ها در حال بررسي مي باشند.

در همين حال، اخضر ابراهيمي فرستاده مشترك سازمان ملل و اتحاديه عرب، در گفتگو با رسانه ها از ضرورت همكاري با شوراي امنيت، پيگيري طرح 6 گانه عنان و پايبندي به بيانيه كنفرانس ژنو در مورد سوريه سخن به ميان آورد.

وي همچنين از ديدار با بان كي مون، دبيركل سازمان ملل و كوفي عنان نماينده سابق اين سازمان در سوريه در روز سه شنبه در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، سخن گفت.

گفتني است؛ ماموريت اخضر ابراهيمي به عنوان نماينده مشترك سازمان ملل متحد و اتحاديه عرب، از امروز آغاز شده و قرار است وي پس از سفر به مصر، پايان هفته جاري به سوريه وارد شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.