سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

اختصاص 700 میلیارد ریال به محور کرمان - زاهدان

استاندار کرمان گفت: 700 میلیارد ریال برای ادامه طرح راهسازی باند دوم محور کرمان - زاهدان از بم تا شورگز اختصاص یافت.





به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، اسماعیل نجار در آیین بهره‌برداری از 23 کیلومتر دیگر از باند دوم جاده بم - کرمان اظهار داشت: 700 میلیارد ریال برای ادامه طرح راهسازی محور کرمان - زاهدان از بم تا شورگز اختصاص یافت.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه طرح‌های راهسازی در حوزه‌های سیرجان، بافت، شهربابک و راور نیز در حال اجرا است و با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیان داشت: احداث باند دوم محورها در افزایش ایمنی جاده‌ها موثر است.

نجار تصریح کرد: طی هفته دولت 523 طرح با اعتبار 900 میلیارد تومان افتتاح و 65 طرح نیز با اعتبار 171 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

در این آیین مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان احداث باند دوم محورها را بر رونق اقتصادی استان تاثیرگذار دانست و گفت: برای اجرای این 23 کیلومتر بیش از 184 میلیارد ریال هزینه شده است.

خداداد مقبلی از افتتاح 17 کیلومتر دیگر مسیر بم - کرمان تا ماه آینده خبر داد و افزود: 800 کیلومتر احداث باند دوم در نقاط مختلف استان در حال اجرا است و اعتبار امسال طرح‌های راهسازی در استان کرمان حدود 160 میلیارد تومان است.

مقبلی تصریح کرد: در هفته دولت 47 طرح راهسازی به طول 360 کیلومتر در سطح استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است و امروز 23 کیلومتر دیگر از باند دوم محور بم - ماهان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان زیر بار ترافیک رفت.

وی اذعان داشت: با بهره‌برداری از این قطعه فقط 44 کیلومتر دیگر از این مسیر 135 کیلومتری به صورت یک طرفه باقی مانده است./ج1

برچسب ها: کرمان ، محور ، بم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.