سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جريان دانشجويي اجازه سوء‌استفاده به نااهلان را نمي‌دهد

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: برخي از تشکل‌هاي دانشجويي با تحت تاثير قرار گرفتن از احزاب غيرقانوني مواضع خود را به گونه‌اي انتخاب مي‌کنند که با تعهدهاي اصولي يک جريان دانشجويي در تضاد است.

با نزديک شدن انتخابات رياست جمهوري يازدهم و فعال شدن برخي جريان‌ها در اين عرصه، شاهد آن هستيم که جریان موسوم به دوم خرداد با توجه به موانع قانوني که دارد در زمينه‌هاي مختلف علي‌الخصوص در دانشگاه‌ها مشغول به فعاليت است که از آن جمله حضور اعضاي حزب منحله مشارکت در ماه مبارک رمضان و در باشگاه دانشگاه تهران بود که با پيگيري‌هاي مکرر، هيچکس مسئوليت اين عمل غيرقانوني را به عهده نگرفت.

سيد محمد حسيني معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با حساسيت زمان و با توجه به نزديک شدن به انتخابات رياست جمهوري يازدهم، گفت: اعضای حزب منحله مشارکت و حزب مجاهدين انقلاب اسلامي و تمام آن افرادي که با نام وفاداران به نظام در صدد کسب جايگاه در عرصه سياسي کشور هستند، بايد اين نکته را مد نظر داشته باشند که هيچ جايگاهي در ميان مردم و نظام ندارند.

حسيني با تاکيد بر اينکه نبايد تبليغات زودهنگام انتخاباتي توسط برخي افراد و احزاب در دانشگاه‌ها صورت گيرد،  تصريح کرد: با توجه به فضاي سياسي حاکم بر کشور، ورود زودهنگام به عرصه انتخابات بستر را براي حضور نااهلان در اين عرصه هموار کرده و باعث مي‌شود برخي افراد که تنها به دنبال ايجاد تنش در فضاي سياسي کشور هستند،‌ فرصت را مغتنم شمرده و اهداف خود را عملي کنند.

وي اظهار داشت: برخي از تشکل‌هاي دانشجويي با تحت تاثير قرار گرفتن از اين جريانات به اين تنش دامن زده و مواضع خود را به گونه‌اي انتخاب مي‌کنند که با تعهدهاي اصولي يک جريان دانشجويي در تضاد است.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در پايان خاطرنشان کرد: مجموعه اصلاحات بايد بدانند که مردم ما هوشيار هستند و کوچک‌ترين فعاليت‌هاي آنان را رصد کرده و با آگاهي با آن برخورد مي‌کنند. لذا اگر قصد شرکت در انتخابات رياست جمهوري آتي را دارند، بايد در چارچوب قانون و نظام حرکت کنند.

انتهاي پيام/ر

 

برچسب ها: حزب ، مشارکت ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.