سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب الله لبنان:

كشورهاي جنبش عدم تعهد يك نظام جهاني جديد تشكيل دهند

معاون دبیركل حزب الله لبنان همه كشورهای عربی و اسلامی را به همكاری سازنده با ایران برای تشكیل اهرم فشار قوی جهانی برای حمایت از جهان اسلام، آزادی فلسطین و قدس فراخواند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي مصر ( آ.ش.آ )، وي همچنين از كشورهاي جنبش عدم تعهد خواست تا نظام جهاني جديدي با مديريت خود تشكيل دهند.
شیخ 'نعیم قاسم' جمعه شب در اظهاراتي در جنوب بیروت گفت: ایران با بر عهده گرفتن ریاست شانزدهمین اجلاس غیر متعهدها نشان داد كه در راستای كسب استقلال و آزادی ملت‌ها همچنان پیشرو است و هدف های مهم و اساسی را متناسب با اهداف جهانی در راستای ایجاد نظام جدید جهانی و مقاومت در برابر اشغالگری و رویارویی با سلطه جویی استكبار غربی ترسیم كرده است.

وی با اشاره به اینكه ' ایران چهره ای مثبت و درخشانی در مناسبت های منطقه ای وبین المللی ازخود نشان داده است، ادامه داد: ایران امروز در موقعیت و جایگاه علمی و تمدن خود، در اوج پیشرفت و ترقی قرار گرفته است و كسی نمی تواند ایران را از ادامه مسیر باز دارد.

قاسم همچنين گفت: حزب الله مخالف دخالت لبنان در امورداخلی سوریه و استقرار نیروهای بین المللی درشمال لبنان است چرا كه آن را طرح صددرصد صهیونیستی با هدف نابودی لبنان و سوریه می داند.

وی در پایان اظهار امیدواری كرد كه بحران سوریه به دور از دخالت های بیگانگان باگفت وگو و راهكارهای سیاسی حل شود.
برچسب ها: لبنان ، ایران ، نم ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.