سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

اجلاس غیرمتعهدها در تهران اوج اقتدار ایران است

امام جمعه خورموج گفت: اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران نشان دهنده عزت جمهوری اسلامی در دنیا و اوج اقتدار ایران است.




به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: برغم همه تبلیغات دشمن و اظهار نگرانی و نارضایتی اوباما و سران رژیم صهیونیستی، اکثر کشورهای غیرمتعهد در این اجلاس حضور پیدا کرده‎اند و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در دنیا جایگاه رفیع و بلندی داریم یادآور شد: دشمن به اسلحه‎ها و قدرت‎های خود می‎نازند زیرا جایگاهی در میان مردم ندارد و به فرموده حضرت امام خامنه‎ای منفورترین افراد در دنیا سران استکبار و آمریکا هستند.

مصلح افزود: امروز منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی در دنیا دچار ذلت و خواری هستند زیرا اگر دچار ذلت و خواری نبودند و احساس خطر نمی‎کردند لازم نبود این همه نقشه، توطئه، طراحی، مکر و نیرنگ علیه کشوری مثل ایران طراحی کنند و هر روز دست به یک توطئه و نقشه‎ای بزنند؛ این نشان دهنده ذلت و خواری دشمن است که احساس خطر می‎کند.

امام جمعه خورموج به خدمات دولت‎های نهم و دهم پرداخت و گفت: خدمات همه دولت‎ها خوب بوده اما خدمات دولت نهم و دهم قابل مقایسه با سایر دولت‎ها نیست زیرا خدماتی که در این دولت صورت گرفته بی‎شمار است.

مصلح با تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر از خدمات دولتمردان در استان بوشهر به ویژه در شهرستان دشتی طی سال گذشته تاکنون قدردانی کرد.

وی به خدمات دولت در شهرستان دشتی اشاره کرد و یادآور شد: شعار دولتمردان در شهرستان دشتی برگرفته از شعار شهید رجایی است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، اوج ، اقتدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.