سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

مدیریت در دانشگاه آزاداسلامی تخصصی تر از سایردانشگاهها ست

رئیس منطقه13 دانشگاه آزاداسلامی گفت: مدیریت در دانشگاه آزاداسلامی تخصصی تر از سایر دانشگاهها وسازمانهاست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز،منادی گفت: مدیریت در دانشگاه نیاز به تخصص دارد زیرا محل تربیت و تولیدانسان است.

رئیس منطقه 13 دانشگاه آزاداسلامی تبریزافزود:تولیدات دانشگاه در جامعه مشهود وساطع است و نحوه برخورد اساتید،مسئولان وکارکنان در رفتار تربیتی دانشجویان نقش مهم وبسزایی دارد زیرا تربیت امروز باعث کارآیی فردا ست.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان درمجلس شورای اسلامی دربخش دیگر سخنان خود گفت: ماندگاری دانشگاه آزاداسلامی به رعایت کیفیت در امور انجام شده آن بستگی دارد ومراقبت کلیه دانشگاهیان را می طلبد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی درادامه با ارائه عملکرد وطرح های انجام شده درکشور و استان اظهار خرسندی خود را از اینکه تربیت یافته دانشگاه آزاداسلامی تبریز می باشداعلام کرده وتصریح کرد:ارزش وقیمت انسانها به خدمتها وبازکردن گره هایی است که در طول خدمتشان به خلق خدا انجام می دهند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسین فرج زاده رئیس نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در منطقه13 دانشگاه آزاداسلامی گفت: دانشگاه آزاداسلامی موفق ترین موسسه خصوصی کشور است وآینده کشور در گرو موسسات خصوصی می باشد.

رئیس نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در منطقه13 دانشگاه آزاداسلامی دربخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:مدیریت در دانشگاه آزاداسلامی باید مدیریتی پویا باشد وکلیه کارکنان می باید"خود مدیریتی" را محور کارهای خود قرار دهند.

وی در ادامه تاکید کرد :برای داشتن آرامش کاری در مجموعه دانشگاه آزاداسلامی باید خوش بین و قدرشناس شغل خود بوده، از شایعه سازی پرهیزکرده وبایکدیگر باصمیمیت ومحبت برخورد کنیم./س

برچسب ها: مدیریت ، دانشگاه ، آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.