سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

ارسال هزار و 600 اثر به دبيرخانه جشنواره ادبيات كودك و نوجوان رضوي

دبير اجرايي جشنواره ادبيات كودك و نوجوان از ارسال هزار و 600 اثر به دبيرخانه اين جشنواره خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد:
حبیب الله توفیقی افزود: كودكان در بخش داستان 179 اثر ، در بخش شعر 116 اثر و در بخش قطعه ادبی 202 اثر به جشنواره ارسال كرده اند.
به گفته وی، در رده سنی نوجوانان نیز 238 داستان، 160 شعر و 213 قطعه ادبی در رده سنی بزرگسالان، 196داستان ،235 شعر و 120 قطعه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی افزود: هفتمین جشنواره ادبیات كودك و نوجوان رضوی در نیمه نخست مهر همزمان با دهه كرامت به میزبانی شهركرد برگزار می شود.
دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ی ادبیات كودك و نوجوان رضوی افزود: كتاب 'بهشت هشتم' آثار برگزیده گروه های سنی كودك ،نوجوان و بزرگسال شركت كننده در جشنواره را منتشر می كند.
وی گفت: این جشنواره با پرداختن به ابعاد زندگی امام رضا(ع) در قالب های شعر ، داستان و قطعه ی ادبی به قلم كودكان و نوجوانان از سری برنامه های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در مهر امسال برگزار می شود.
توفیقی، هدف از بر پایی این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی دانست وگفت: گسترش فعالیت های فرهنگی مذهبی ،گرامیداشت پدید آورندگان آثار در زمینه سیره امام رضا(ع)و كمك به انتشار گسترده آثار ادبی با موضوع فرهنگ رضوی ویژه كودكان و نوجوانان از دیگر اهداف این جشنواره است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.