سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش سقف های نقره ای در آسمان منطقه 16

ایجاد سرپناه های ایمن در حریم امن شهر لحظاتی دل انگیز و آرام بخش را برای شهروندای که مدت اندکی در پایانه ها توقف می کنند فراهم می آورد و به زیبایی سیمای بصری شهر جلوای دل پذیر می بخشد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حامدمیرزابیگی، معاون ترافیک منطقه 16 گفت: تجهیز مسیرهای ویژه تاکسیرانی و مجهزکردن پایانه های مسافربری به سرپناه های استیل در این منطقه در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی معابر، در راستای طرح استقبال از مهر با پیشرت 95 درصدی در پایانه ی سترگ ترمینال جنوب در حال انجام است.

همچنین فدایی، شهروند ساکن منطقه 16 در خصوص ساماندهی معابر تصریح کرد: منطقه 16 دارای بافت مسکونی فشرده و ریزدانه است و با توجه به این مسئله نیاز مبرحی به رفع مشکلات معابر نظیر آبگرفتگی، برطرف کردن چاله ها، آسفالت و سنگ فرش خیابان ها دارد.

وی ادامه داد: ایجاد سرپناه های استیل راه کار مناسبی است که از سوی شهرداری منطقه 16 انجام می شود و این کار سبب نظم دهی و تردد به موقع تاکسی ها و اتوبوس ها می شود.

در ادامه: شهروندی دیگر در لزوم ایجاد و ساماندهی سرپناه های استیل تاکید کرد: با ایجاد سرپناه های استیل، شهروندان احساس امنیت خاطر بیشتری در حمل و نقل دارند و این کار به ساماندهی خطوط ویژه تاکسی و رانندگان کمک می کند تا شهروندان با ایمنی بیشتری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: با ساماندهی معابر و خطوط تاکسیرانی مبداء و مقصد خطوط تاکسیرانی جهت شهروندانی که آشنایی چندان با این منطقه ندارند مناسب است و به زیبایی بصری شهر کمک شایانی خواهد کرد.

گفتنی است: اگر این سرپناه های این در تمام این پایتخت نصب شود چه استراحتگاههای زیبایی خواهیم داشت و برای توقفی کوتاه خستگی بر جانمان باقی نمی ماند./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.