سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

اجلاس غیرمتعهدها با ریاست ایران تحولات بزرگی به دنبال دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: اجلاس سران غیرمتعهد به ریاست ایران با تحولات بزرگی همراه است و امیدوارم مشكلات جهان اسلامی سریعتر برطرف شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین 'سیدمحمد شاهچراغی' در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان، با اشاره به مدیریت مطلوب اجلاس غیرمتعهدها توسط كشور، افزود: ریاست ایران در سه سال آینده باعث ارتقای جایگاه این اجلاس می شود.

وی مدیریت رهبری و تلاش مسوولان را در برگزاری شایسته این اجلاس قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: این اجلاس اگر هیچ سودی نداشته باشد سخنرانی جامع و كامل مقام معظم رهبری برای آن كافی است.

وی بیانات مقام معظم رهبری را در این نشست باعث عظمت اجلاس غیرمتعهدها عنوان و تصریح كرد: رهبری تمام موارد مورد نیاز جهان را برای مقابله با استكبار و صهیونیسم به خوبی بیان فرمودند.

شاهچراغی با اشاره به اینكه رهبری در بیاناتشان نصیحت هایی به آمریكا و سران كشورهای غیرمتعهد داشتند، اضافه كرد: ایشان حمایت های ظالمانه استكبار از صهیونیسم را با خسارتهای فراوانی همراه دانستند كه منفور ملتها شدن مهمترین آنها است.

وی خاطرنشان كرد: رهبری كشورهای غیرمتعهد را به پایداری در برابر استكبار و صهیونیسم بشارت دادند و فرمودند به لبخند آمریكا دلخوش نباشید.

وی با اشاره به اینكه برخی كشورها حمله به اهداف استكبار و صهیونیسم را خط قرمز جهانی می دانند، یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها شجاعانه این خط قرمز را شكسته اند.

وی با بیان اینكه آمریكا و صهیونیسم لحظه به لحظه برگزاری نشست غیرمتعهدها در تهران را دنبال می كردند، افزود: آنها جان كندند تا اجلاس غیرمتعهدها در ایران را كمرنگ جلوه دهند اما این این اجلاس به عالی ترین شكل برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و خطیب جمعه سمنان اظهار داشت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشان داد نه تنها ایران اسلامی در جهان منزوی نیست بلكه این آمریكا و همراهان او هستند كه منفور ملتها و دولتها هستند./س

برچسب ها: اجلاس ، تحول بزرگ ، ارتقا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.