سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیویورک تایمز:

گزارش آژانس بین‎‌المللی انرژی اتمی درباره ایران، اسرائیل را در تنگنا قرار می‎دهد

روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به گزارش روز گذشته آژانس در خصوص برنامه هسته‌ای ایران نوشت این گزارش رژیم صهیونیستی‌ را در تنگنا قرار می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از نیویورک تایمز، گزارش روز گذشته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران، اسرائیل را تحت فشار قرار داده است و این مسئله را مستند می‌کند که ایران در حال عبور از آنچیزی است که اسرائیل برای مدتها آن را خط قرمز خود می‌دانسته و آن قابلیت تولید سلاح‌های هسته‌ای برای حمله به اسرائیل است.

در ادامه این گزارش آمده است: تغییر سیاست اسرائیل در قبال برنامه هسته‌ای ایران یا اینکه اقدام نظامی یکجانبه اسرائیل علیه ایران، مسئله‌ای است که مقامات صهیونیستی نیز در خصوص آن اتفاق نظر ندارد زیرا به نظر می‌رسد که برنامه هسته‌ای ایران به زودی فراتر از قابلیت نظامی اسرائیل می‌رود.

نیویورک‌تایمز ادامه داد: گزارش «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در شرایط بحرانی که رژیم صهیونیستی به دنبال جلب حمایت واشنگتن در حمله به ایران بود، منتشر شد و کارشناسان نظامی تأکید کرده‌اند که کارآمدی حمله اسرائیل به ایران کاهش پیدا کرده است زیرا بسیاری از عملیات‌های هسته‌ای ایران به صورت زیرزمینی انجام می‌شود.

یکی از مقامات صهیونیستی در این باره گفت: گزارش آژانس بين المللي انرژي اتمي در مورد ایران ما را روبروی یک راه بسته قرار می‌دهد. هر چقدر که زمان می‌گذرد ثابت می‌شود که تلاش‌های ما بی نتیجه است.
برچسب ها: آژانس ، گزارش ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.