سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كوثري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سخنراني رهبري در اجلاس نم بسيار شفاف و دور از ابهام بود

يك عضو شوراي مركزي جبهه پايداري گفت: به دليل اهميت بالاي سخنان رهبري 43 شبكه در سطح جهاني اين سخنراني را به صورت مستقيم انعكاس دادند و بيانات رهبري بسيار شفاف و دور از ابهام بود.

محمداسماعيل كوثري درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در رابطه با سخنان رهبري در اجلاس عدم تعهد اظهار داشت: موضوعات مطرح شده از سوي مقام معظم رهبري در اجلاس نم بسيار شفاف و مشخص و به دور از هرگونه ابهام است.

اين نماينده مجلس نهم با بيان اينكه اعضا جنبش به خصوص ايران كه رياست جنبش عدم تعهدرا برعهده دارد بايد بر تك تك موضوعات مطرح شده كار كنند، عنوان كرد: درمصوبات اعضاي جنبش عدم تعهد موضوعات مطرح شده از سوي رهبري را مدنظر قراردهند تا بتوانند با گنجاندن آن در اهداف خود و مدتي كه رهبري ترسيم كردند، به اجرا در بياورند.

وي  با اشاره به بازتاب وسيع سخنان رهبري در جهان تشريح كرد: چهل و سه شبكه مختلف جهاني سخنراني ايشان را به صورت مستقيم انعكاس دادند كه اين نشانه اهميت بالاي صحبت هاي مقام معظم رهبري جمهوري اسلامي براي جهانيان است.

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي خاطرنشان كرد: مطرح كردن موضوع تقويت جنبش عدم تعهد، بحث همه پرسي از فلسطينيان، بحث صلح آميز هسته اي و انحصار آمريكا موضوعات روز بودند ،كه بسيار به جا و شايسته از طرف ايشان مطرح شد.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: انعکاس ، سخنان ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.