سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود نظارت شرکت ها به خدمات پس از فروش

نبود نظارت مناسب به خدمات پس از فروش از سوي شرکت ها موجب مي شود مشتري نسبت به ارائه ي اين خدمات اطمينان خود را از دست بدهد.

صفايي کارشناس خدمات پس از فروش در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: خدمات پس از فروش عامل ادامه فعاليت شرکت است.
وي در ادامه افزود: نظارت دقيقي از سوي بعضي نمايندگي ها به فعاليت تعميرکاران وجود ندارد.
صفايي اظهار داشت: توليد محصولات با تنوع گوناگون در بازه هاي زماني کوتاه از جمله دلايلي است که هم مشتري و هم تعميرکاران را دچار مشکل کرده است.
وي تصريح کرد: مردم به خدمات پس  از فروش اطمينان ندارند و اين عدم اطمينان به مفهوم از بين رفتن اعتبار شرکت توليد کننده است.
وي در پايان خاطر نشان کرد: کمبود اطلاعات خريدار نسبت خدمات پس از فروش از ديگر مشکلاتي است که موجب ضايع شدن حق خريدار مي شود.

برچسب ها: شرکت ها ، خدمات ، نمایندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.